Skip to main content
Beantwoord

Maak ik nog kans op gratis console als mijn abonnement stilzwijgend wordt verlengd?

• 23 maart 2025
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Als mijn abonnement stilzwijgend wordt verlengd, maak ik dan nog kans op een PlayStation of andere consoles of gaat dit dan verloren?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@JerrowX ,

Nee, deze actie met mooie welkomstcadeaus geldt alleen voor nieuwe klanten van KPN die minimaal zes maanden geen klant zijn geweest.  

Deze actie geldt niet als jij uit jouw contractperiode loopt en dan automatisch klant blijft waarbij je dan we altijd kunt opzeggen (rekening houdend met een opzegtermijn van één maand). Bij een verlenging van jouw contract met één jaar of twee jaar worden deze cadeaus niet uitgedeeld. Het zijn echt welkomstcadeaus voor nieuwe klanten. 

Bekijk origineel

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36642 reacties
  • Antwoord
  • 23 maart 2025

Hallo ​@JerrowX ,

Nee, deze actie met mooie welkomstcadeaus geldt alleen voor nieuwe klanten van KPN die minimaal zes maanden geen klant zijn geweest.  

Deze actie geldt niet als jij uit jouw contractperiode loopt en dan automatisch klant blijft waarbij je dan we altijd kunt opzeggen (rekening houdend met een opzegtermijn van één maand). Bij een verlenging van jouw contract met één jaar of twee jaar worden deze cadeaus niet uitgedeeld. Het zijn echt welkomstcadeaus voor nieuwe klanten. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@JerrowX, de Playstation is een welkomscadeau dat enkel geldt voor geheel nieuwe klanten. 

Reageer