Skip to main content
Beantwoord

Hoe activeer ik mijn abonnement?

• 26 maart 2025
  • 1 reactie
  • 9 keer bekeken

Kunt u checken welke sim heb ik nu? E-sim of fysiek? Ik heb nu fysieke kaart ingedaan, mAr werkt niet. Hie activeer ik mij abonnement?

Admin: Mobiele nummer verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Shiv 

Welkom op de community.

Je hebt eigenlijk al antwoord gegeven op je eigen vraag, omtrent welke simkaart je momenteel hebt.
Het gaat dus om een fysieke simkaart die nog niet werkt.

Een fysieke simkaart die je per post ontvangt, is om veiligheidsredenen, nog niet geactiveerd.
Maar die kun je zelf wel heel gemakkelijk activeren.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op de pagina waar je jouw fysieke simkaart kunt activeren: Simkaart activeren

Volg het stappenplan nauwkeurig, en zodra je die goed hebt doorlopen zal je simkaart geactiveerd worden, waarna je ermee kunt bellen, sms'en en internetten.
Hiermee activeer je tevens ook je mobiele abonnement.

Bekijk origineel

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Shiv 

Welkom op de community.

Je hebt eigenlijk al antwoord gegeven op je eigen vraag, omtrent welke simkaart je momenteel hebt.
Het gaat dus om een fysieke simkaart die nog niet werkt.

Een fysieke simkaart die je per post ontvangt, is om veiligheidsredenen, nog niet geactiveerd.
Maar die kun je zelf wel heel gemakkelijk activeren.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op de pagina waar je jouw fysieke simkaart kunt activeren: Simkaart activeren

Volg het stappenplan nauwkeurig, en zodra je die goed hebt doorlopen zal je simkaart geactiveerd worden, waarna je ermee kunt bellen, sms'en en internetten.
Hiermee activeer je tevens ook je mobiele abonnement.

Reageer