Skip to main content
Beantwoord

Suggestie: alarm/herinneringen via e-mail krijgen en automatisch opnemen van programma's

• 28 maart 2025
  • 5 reacties
  • 22 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik zou het heel fijn vinden als KPN alarmen kan maken waarmee ik op tijd gewaarschuwd wordt wanneer mijn favoriete televisieprogramma's weer op TV komen. Bijv. nieuwe seizoen van Dit was het Nieuws, Factcheckers, Silent Witness enz.

Ik pruts nu een beetje met social media en het gaat vaak ongeveer goed. Soms mis ik een of twee afleveringen en soms gewoon de eerste 7   :-(

Dus een mooie zoekfunctie in de gids voor een zoeksleutel ‘Dit was het nieuws’ met als eigenschap start nieuwe seizoen of nieuwe afleveringen.

Aub wel slim genoeg om niet steeds voor alle herhalingen een waarschuwing te krijgen (dus niet melden als seizoen 27 van Silent Witness opnieuw wordt uitgezonden).

Melding (per email) EN automatisch kunnen opnemen zou helemaal top zijn!

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@basherd_wie, ik vind het een hele leuke suggestie! Het zou tof zijn als je op de hoogte kunt blijven over nieuwe afleveringen en seizoenen van programma's en series die je graag kijkt.

Ik durf geen toezeggingen te doen over in hoeverre dit haalbaar en mogelijk is, maar ik neem jouw suggestie zeker mee. Als je graag op de hoogte blijft van onze laatste updates en vernieuwingen, dan kan je onze Product Updates volgen :) Je leest het daar terug als er nieuws of updates aan komen.

Bekijk origineel

5 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12971 reacties
  • 28 maart 2025

Een papieren tv gids kan in dit geval uitkomst bieden.

Of op een nieuwsbrief van de zender abonneren.

Bijvoorbeeld NOS, zie hier.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 113 reacties
  • 28 maart 2025

Dank Joop. Maar een papieren gids gaat mij ook niet waarschuwen. Ik wil dus niet elke week de gids lezen en ook niet alle nieuwsbrieven van alle zenders.

Ik wil een bericht ontvangen als een nieuwe reeks begint. En die liefst ook automatisch laten opnemen. Dus 10 namen doorgeven en dat ik dan een waarschuwing ontvang.

Dat is iets heel anders, vandaar mijn verzoek aan KPN om dit te bouwen.

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 2695 reacties
  • 28 maart 2025
joop2011 schreef:

Een papieren tv gids kan in dit geval uitkomst bieden.

---

Ja, zo doe ik het. Maar ​@basherd_wie  heeft een wens die ik ook al heel lang heb.

Maar ik heb deze week in een ander topic gelezen dat met de huidige gidsleverancier het wellicht in de toekomst mogelijk gemaakt zal worden dat een nieuw seizoen automatisch opgenomen wordt. Dat zou natuurlijk de beste oplossing zijn. Fingers-crossed dat dit lukt. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi ​@basherd_wie, ik vind het een hele leuke suggestie! Het zou tof zijn als je op de hoogte kunt blijven over nieuwe afleveringen en seizoenen van programma's en series die je graag kijkt.

Ik durf geen toezeggingen te doen over in hoeverre dit haalbaar en mogelijk is, maar ik neem jouw suggestie zeker mee. Als je graag op de hoogte blijft van onze laatste updates en vernieuwingen, dan kan je onze Product Updates volgen :) Je leest het daar terug als er nieuws of updates aan komen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 113 reacties
  • 31 maart 2025

Dank ​@Alexandra van KPN , klinkt goed!

De product updates volg ik al 👍