Skip to main content
Beantwoord

Abonnement omzetten van zakelijk naar privé lukt niet

• 11 juni 2025
  • 3 reacties
  • 16 keer bekeken

Als ik mijn abonnement van klein zakelijk wil aanpassen naar privé krijg ik alleen zakelijk abonnementen te zien log ik in bij huiselijk dan word ik als ik een overzicht van aanbiedingen vraag elke keer uitgelogd

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@joostbc, leuk dat je jouw abonnement om wilt zetten naar particulier! Bedankt voor jouw vertrouwen in ons. 💚

Zoals de heren ​@JanD en ​@Ik_Combineer aangeven, kan het ‘overstappen’ van zakelijk naar privé alleen via een contractovername. Je kunt dit digitaal aanvragen: Contractovername doorgeven, abonnement overzetten.

Kom je er zo uit?

Bekijk origineel

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 10308 reacties
  • 11 juni 2025

Beste ​@joostbc , je moet dan een zogenaamde contract overname doen, namelijk van een zakelijke klant op naam zetten van een particuliere klant.

Bel morgen even met 0800 0403.

Of zoek bij kpn.com met steekwoord contract overname. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+13
  • KPN Monteur
  • 4936 reacties
  • 11 juni 2025

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+19
  • Moderator
  • 8550 reacties
  • Antwoord
  • 13 juni 2025

Hi ​@joostbc, leuk dat je jouw abonnement om wilt zetten naar particulier! Bedankt voor jouw vertrouwen in ons. 💚

Zoals de heren ​@JanD en ​@Ik_Combineer aangeven, kan het ‘overstappen’ van zakelijk naar privé alleen via een contractovername. Je kunt dit digitaal aanvragen: Contractovername doorgeven, abonnement overzetten.

Kom je er zo uit?

Reageer