Hallo,
Ik heb al een aantal jaren kpn compleet hier voor betaal ik €68,50.
Maar zie als ik een nieuw abonnement afsluit met dezelfde optie maar €61,50 betaald.
Graag hoor ik waar dat in zit??
Grtl Gerard,
Beantwoord
Abonnementsgeld van KPN Compleet.
Beste antwoord door wjb
Gebruik je Spotify Premium?
Deze zit namelijk als standaard optie in de "oude" Alles in 1 abonnementen en niet meer in de "nieuwe" Internet en TV abonnementen. Een Spotify Premium abonnement kost €8,99 per maand.
Tevens betaal je bij de nieuwe abonnementen €1,- per maand voor een vaste telefoon aansluiting.
Voor dezelfde diensten betaal je dan dus €71,49. Dus als je Spotify Premium gebruikt blijf dan, net als ik, bij het oude Alles in 1 abonnement, je bent goedkoper uit.
Bekijk origineelDeze zit namelijk als standaard optie in de "oude" Alles in 1 abonnementen en niet meer in de "nieuwe" Internet en TV abonnementen. Een Spotify Premium abonnement kost €8,99 per maand.
Tevens betaal je bij de nieuwe abonnementen €1,- per maand voor een vaste telefoon aansluiting.
Voor dezelfde diensten betaal je dan dus €71,49. Dus als je Spotify Premium gebruikt blijf dan, net als ik, bij het oude Alles in 1 abonnement, je bent goedkoper uit.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.