Ik ben een Vaste Beller zonder internet en krijg mijn facturen thuis gestuurd. Regelmatig krijg ik een brief van de KPN waarin mij gevraagd wordt de facturen per email toegestuurd te krijgen en dat wil ik ook graag. Regelmatig een poging gewaagd dit te regelen op de KPN site. Ik heb een account met inlog en wachtwoord maar ook daarmee is het nog niet gelukt.
Vandaag weer geprobeerd en nu blijkt dat ik sinds 1 maart niet kan inloggen als vaste beller zonder internet. Ik wordt verwezen naar kpn.com om daar de factuurinstellingen te regelen. Ook daarmee wordt ik weer het bos in gestuurd. ik heb gezocht op "factuurinstellingen" waarmee ik bij dit forum terecht kwam.
Dus nu via dit forum; KPN hoe kan ik mijn facturen naar mijn email adres gestuurd krijgen ipv per klassieke post?
mvg
BellertjeBart.
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beantwoord
Factuurinstellingen vaste telefonie
Beste antwoord door Marina_
Goedemiddag @BellertjeBart , Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar ik heb de papieren facturen stop laten zetten. Vanaf april ontvang je geen papieren facturen meer 🙂 Mocht je verder nog vragen hebben, laat je het dan weten?
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.