Ik heb via de opzegdienst van Ziggo mijn abonnement bij KPN stop laten zetten.
Nummer behoud en dergelijke aangekruist.
Uit nieuwsgierigheid, waar kan ik in mijn KPN zien dat het stopt?
Ik zie wel wat staan maar das oud.
Theo
Beantwoord
Abonnement gestopt, waar in te zien?
Beste antwoord door Nadia
Hallo Theo (@PE1OPQ ) inderdaad jammer dat je vertrekt, maar dat heb ik al eens eerder benoemd 😉 Je hebt hierover per mail van ons een bevestiging ontvangen. De correspondentie van 30 maart vermelden wij; ''[...]Uw nieuwe aanbieder Ziggo heeft uw huidige abonnement bij KPN opgezegd. Wij stoppen uw abonnement vanaf het moment dat wij bericht krijgen van Ziggo dat uw diensten zijn opgeleverd.
Wij hebben als verwachte datum meegekregen: 24 april 2019.[....]''
Dus, zodra Ziggo de definitieve overstapdatum aan ons heeft doorgegeven, krijg je van ons nog een bevestiging per mail. Dat zie je (nog) niet in MijnKPN. Heb je nog vragen? Laat het ons weten :)
Bekijk origineelWij hebben als verwachte datum meegekregen: 24 april 2019.[....]''
Dus, zodra Ziggo de definitieve overstapdatum aan ons heeft doorgegeven, krijg je van ons nog een bevestiging per mail. Dat zie je (nog) niet in MijnKPN. Heb je nog vragen? Laat het ons weten :)
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.