Beantwoord
binnenkomend gesprek gaat automatisch naar voicemail
Sinds mijn verblijf in Spanje heb ik een probleem wanneer ik word gebeld. Alle inkomende gesprekken gaan automatisch naar Voicemail. Zet ik VM uit dan hoort de beller dat het nummer niet beschikbaar is. Dus VM weer aan. Niet storen en de vliegtuigmodus staan beiden uit. De iPhone 6s heb ik wel 10x opnieuw opgestart. Op een markt zag ik hier nog een oude Ericsson met draaischijf. Ik overweeg om die maar aan te schaffen. Misschien kan iemand mij helpen.
Beste antwoord door R1701
Beste Marina_
Zoals beloofd laat ik weten of het probleem is opgelost.
Het probleem is inderdaad opgelost.
Voor mijn vakantie heb ik mijn vaste telefoon doorgeschakeld naar mijn mobiel.
De doorschakeling *21*nummer# is prima uitgevoerd alleen ging mijn mobiel op dat moment automatisch naar de voicemail.
Nadat ik #21# (doorschakeling opheffen) heb uitgevoerd kon ik op mijn mobiel weer gewoon binnenkomende gesprekken accepteren.
Vreemd!
Bekijk origineelZoals beloofd laat ik weten of het probleem is opgelost.
Het probleem is inderdaad opgelost.
Voor mijn vakantie heb ik mijn vaste telefoon doorgeschakeld naar mijn mobiel.
De doorschakeling *21*nummer# is prima uitgevoerd alleen ging mijn mobiel op dat moment automatisch naar de voicemail.
Nadat ik #21# (doorschakeling opheffen) heb uitgevoerd kon ik op mijn mobiel weer gewoon binnenkomende gesprekken accepteren.
Vreemd!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.