Beste KPN,
Ik heb een mobiele contract dat afloopt op 18-11-2019, waarom kan ik pas op 22-07-2019 verlengen en niet op 18/19-07-2019, dan lukt het me namelijk net voor de vakantie met een nieuwe mobiel op vakantie te gaan 4 maanden is toch 4 maanden?
Beantwoord
Contract loopt af op 18-11-2019 waarom pas vanaf 22-07-2019 verlengen
Beste antwoord door PeterG
Nee, dat was zo. I.v.m. de nieuwe privacywet móet je hier alsnog ook je gegevens geven anders mogen ze niks inzien. Eerst krijgt het forum dezelfde inlog KPN ID juist voor die gegevens en dan gooit de nieuwe privacywet weer roet in het eten. Maar het is wat het is.
Verder had ik ook navraag gedaan naar de datum. Het blijkt echter dat het geen 4 maanden is maar 120 dagen. Dat komt dan omdat er maanden zijn die langer dan 30 dagen zijn vaak in datum net een paar dagen langer uit.
Je verlengdatum klopt dus en kan niet gewijzigd uiteraard (computersystemen).
Trouwens, ik ga altijd met een zo oud mogelijke telefoon op vakantie. I.v.m. verhoogd risico diefstal, verlies, beschadiging e.d. Hoef ik hooguit alleen een nieuwe sim aan te vragen uiteraard.
Bekijk origineelVerder had ik ook navraag gedaan naar de datum. Het blijkt echter dat het geen 4 maanden is maar 120 dagen. Dat komt dan omdat er maanden zijn die langer dan 30 dagen zijn vaak in datum net een paar dagen langer uit.
Je verlengdatum klopt dus en kan niet gewijzigd uiteraard (computersystemen).
Trouwens, ik ga altijd met een zo oud mogelijke telefoon op vakantie. I.v.m. verhoogd risico diefstal, verlies, beschadiging e.d. Hoef ik hooguit alleen een nieuwe sim aan te vragen uiteraard.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.