hallo kpn.
ik heb zelf een fritz box 7581 afkomstig van xs4all.
deze fritz box wil ik blijven gebruiken ipv experia box.
hiervoor heb ik de modem setup instellingen nodig van kpn om mijn modem set up van de fritz box in te kunnen stellen van het kpn netwerk.
aangezien er wetgeving is dat iedere klant zijn of haar eigen modem mag blijven gebruiken. vraag ik hierbij vriendelijk de gegevens te vertrekken.
ik hoor graag van u.
met vriendelijke groet,
bauke
Beantwoord
Setup gegevens voor Fritzbox met KPN glasvezel
Beste antwoord door wjb
XS4ALL en KPN gebruiken voor Internet en IPTV precies dezelfde vlans echter voor telefonie ligt dat anders.
Heb je geen vaste telefonie van XS4ALL/KPN dan zou je zonder problemen die Fritz!Box moeten kunnen aansluiten.
Als pppoe inlog stel je in op {MAC adres van router}@internet (A1-B2-C3-D4-E5-F6@internet) en het wachtwoord op ppp of kpn.
Bekijk origineelHeb je geen vaste telefonie van XS4ALL/KPN dan zou je zonder problemen die Fritz!Box moeten kunnen aansluiten.
Als pppoe inlog stel je in op {MAC adres van router}@internet (A1-B2-C3-D4-E5-F6@internet) en het wachtwoord op ppp of kpn.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.