De nieuwe webmail is op een aantal gebieden verbeterd. Waar ik echter grote problemen mee heb is de twee mailboxen (gewone post en nieuwsbrieven). Dit zou een goede verbetering zijn ware het niet dat er in de korte periode dat ik de nieuwe webmail gebruik, er vele normale emails in mijn nieuwsbriefbox zijn gekomen. Ik moet dus nu trouw beide boxen steeds controleren. Het heeft dus voor mij geen enkele zin dat deze post gescheiden wordt.
Splitsing e-mails en nieuwsbrieven
Beste antwoord door RBxx
Hallo
De binnenkomende mail komt fysiek allemaal terecht in Postvak IN, het tonen in de verschillende categorieën Algemeen en Nieuwsbrieven e.d. is alleen een visueel effect. Je hoeft hier geen gebruik van te maken, doe een “klik rechts” op deze categorie-balk en je krijgt een menu waar je die kan uitschakelen. Je kan daar trouwens ook je eigen indeling maken met (gedeeltelijk) eigen categorieën.
Webmail deelt de categorieën standaard in, “bekende” mailers gaan initieel naar Nieuwsbrieven. Maar dat gaat niet altijd goed. Je kan dat zelf bijsturen/corrigeren. Mail die in de verkeerde categorie terecht komt, kan je slepen naar de juiste categorie en in het vervolg gaat het naar jouw wens, ook met nieuwe mail van de betreffende afzender.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.