Skip to main content
Beantwoord

Digitenne werkt niet, basisabonnement staat op "Nee"

ik gebruik digitenne alleen in de vakantie periode en heb het in juni 2019, door omstandigheden, niet meer gebruikt. nu echter zin alleen npo 1,2,3, zichtbaar. wat is hiervoor de oplossing? Foutcode is E016-0

Beste antwoord door Peter_51

Hallo, Alex_P, alles werkt weer naar behoren, bedankt voor de snelle oplossing. Goede service van KPN! 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23529 reacties
  • 12 juli 2020

Hi Peter. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je hier ook de CAS-ID willen plaatsen van de ontvanger die je gebruikt? Deze kun je aan de onderkant vinden.

• Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • 12 juli 2020

Ja hoor kan ik de cas code in een bericht sturen?

• Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • 12 juli 2020

De ontvanger is type ZXV7200, CAS ID 4637-815-601-5

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23529 reacties
  • 12 juli 2020

Dankjewel, ik heb dit opnieuw geactiveerd. Als het niet gelijk werkt, laat de ontvanger op Ned1 uur staan, dit kan tot 1 uur duren. 

Laat je nog even weten of het weer werkt?

• Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • Antwoord
  • 12 juli 2020

Hallo, Alex_P, alles werkt weer naar behoren, bedankt voor de snelle oplossing. Goede service van KPN! 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23529 reacties
  • 12 juli 2020

Fijn om te lezen, graag gedaan. :slight_smile:

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 25 mei 2022

Basisabonnement staat op nee

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 37004 reacties
  • 25 mei 2022

@Peter_51 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

• Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

• Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • 25 mei 2022

Wat is de reden dat dit een jaar na de melding van het incident gevraagd wordt, ik heb destijds mijn profiel info ingevuld.

• 0 reacties
  • 27 mei 2022
Peter_51 schreef:

Wat is de reden dat dit een jaar na de melding van het incident gevraagd wordt, ik heb destijds mijn profiel info ingevuld.

Dat was een foutje denk ik, @Fijma moet het profiel invullen.

Jij hoeft dat natuurlijk niet😅