Ik wil mijn abonnement aanpassen en dan moet je op internet goed opletten
Ik wil van mijn huidige abonnement 200 Mbit, 2 ontvangers en opnemen pakket (Gratis) naar
1Gbit Hussel, 1 ontvanger en opnemen pakket.
Moet je goed opletten als je het aantal ontvangers aanpast van 2 naar 1. Ineens is ook het opnemen pakket verdwenen.
Wat heeft opnemen te maken met hoeveel ontvangers ik heb.
Beste antwoord door Nick83
Dat is altijd al zo geweest. Ik heb een abonnement uit 2015 ofzo, met 1 ontvanger en ook geen opnemen. Als ik opnemen wil moet ik ook 4,99 betalen. Terwijl de abonnement uit die tijd met 2 ontvangers wel opnemen hebben.
Dat is bij Hussel zo vanuit de oudere abonnementen overgenomen. Volgens mij om de prijzen van een Hussel abonnement enigszins aan te laten sluiten op de prijzen van de oudere abonnementen.
Dat is altijd al zo geweest. Ik heb een abonnement uit 2015 ofzo, met 1 ontvanger en ook geen opnemen. Als ik opnemen wil moet ik ook 4,99 betalen. Terwijl de abonnement uit die tijd met 2 ontvangers wel opnemen hebben.
Dat is bij Hussel zo vanuit de oudere abonnementen overgenomen. Volgens mij om de prijzen van een Hussel abonnement enigszins aan te laten sluiten op de prijzen van de oudere abonnementen.
KPN biedt het opnemen pakket gratis aan in combinatie met een tweede tv-ontvanger. Als je twee tv-ontvangers hebt staat het opnemen pakket daarom automatisch aan, zodra je een tv-ontvanger verwijderd vervalt ook het gratis opnemem pakket. Wanneer je maar één tv-ontvanger hebt kun je het opnemen pakket opnieuw aanzetten voor 4,99 via MijnKPN.
Ik hoop dat je vraag hiermee is beantwoord. Als er verder nog vragen zijn, hoor ik het graag.
@Ronald 510 Nee. Dan moet je er echt een interactieve ontvanger bij nemen. Digitenne ondersteunt opnemen niet en is er dus ook geen koppeling met opnemen pakket.
Bij oude abonnementen, meestal van voor oktober 2019, is bovenstaande helemaal niet vanzelf sprekend @Xando . De vraag van @Jeroen Ruiter is zeer relevant. Dus...
Kon het allemaal maar wat eenvoudiger…,pakket ja nee, hussel, korting, geen korting tenzij… tijdelijke korting etc. etc. kortom, maak de hele bende eenvoudiger…
internet x bedrag
tv x bedrag
mobiel x bedrag
Elke aanvulling X bedrag per aanvulling
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.