Het valt mij op dat er tegenwoordig (na de update van weken geleden) iets niet goed gaat bij het inplannen en uitvoeren van serie opnames.
- Bij het instellen van serie opnames op basis van de 1e aflevering van het seizoen, wordt alleen de 1e aflevering ingepland. Als je daarna op de 2e aflevering het serie opname inpland, dan gaan de verdere afdelingen wel mee.
- Soms houdt het inplannen van serie opnames midden in het seizoen op,
- Bij overgang naar een nieuw seizoen van een ingeplande serie, vervalt kennelijk de serie opnames ook. Voor het volgend seizoen moet je weer opnieuw inplannen,
Ik heb ergens in een antwoord gelezen dat een serie wordt herkend aan de naam. Als de naam dus niet exact dezelfde is voor volgende afleveringen, dan kan het misgaan. Ik heb echter geen naamafwijkingen gezien.
Voor veel zenders kun je terugkijken (zei het niet alle series), voor andere zenders is terugkijken niet mogelijk. Dat betekent dat je dus altijd vooraf heel goed moet kijken of de gewenste opnames daadwerkelijk zijn ingepland. Dat is een flinke stap terug van de situatie van voor de update.