Skip to main content

Op dit moment is er een aanbieding voor Disney plus. 3 maanden gratis. Nu vraag ik mij af dat, wanneer het aanbod mij niet bevalt, ik het maandelijks kan opzeggen of een heel jaar lid moet zijn. 

 

Heeft iemand enig idee?

 

Bij voorbaat dank voor jullie medewerking!

 

 

Beste ​​​​​​@Chasseurj,

Hier heb je meer info:

Maar zodra je het abonnement opzegt dan stopt ook het kijken van Disney+, dan wordt de maand niet afgemaakt. En het teveel betaalde geld krijg je weer terug bij jou volgende factuur.


Beste D.Schreve,

 

Hartelijk dank voor uw snelle en duidelijke reactie.

Dan gaan we eens kijken wat Disney plus te bieden heeft. 

 

Fijne avond. 

 

Met vriendelijke groet, Bob


Hallo KPN,

 

Geldt deze actie ook voor klein zakelijke klanten? Als ik Disney aan wil zetten, zie ik namelijk dat mijn maand bedrag verhoogd wordt. Gaat dat dan ook 3 maanden gratis zijn of gelijk de verhoging?

 

Mvg Baydemir 


Hallo KPN,

 

Geldt deze actie ook voor klein zakelijke klanten? Als ik Disney aan wil zetten, zie ik namelijk dat mijn maand bedrag verhoogd wordt. Gaat dat dan ook 3 maanden gratis zijn of gelijk de verhoging?

 

Mvg Baydemir 

Ik volg...


Hallo KPN,

 

Geldt deze actie ook voor klein zakelijke klanten? Als ik Disney aan wil zetten, zie ik namelijk dat mijn maand bedrag verhoogd wordt. Gaat dat dan ook 3 maanden gratis zijn of gelijk de verhoging?

 

Mvg Baydemir 

Het zou er als min bedrag bij moeten staan, had je net al geprobeerd te bestellen ?

 


Ja maar kwam dus niet als min bedrag, vandaar dat ik niet durfde door te gaan. Hoe kan ik dit dan doen?


Geldt deze actie ook voor klein zakelijke klanten?

Heeft u een mail over de actie gekregen? Indien u geen mail gekregen heeft geldt de actie niet voor u lijkt me.


Het eerste 3 maanden gratis is voor alle consumenten, ZZP. Oftewel abonnementen via de consumententak.

Er is namelijk een KPN ID nodig want je zet het aan vij MijnKPN. Bij MKB en groot zakelijk kan het niet. 

Start hier

http://kpn.com/disney

 


Reageer