Skip to main content

Zou het ook mogelijk zijn om de apps van o.a. NPOstart/plus en HBO toe te voegen bij app in het menu? 

Hoop dat dit een goede plek is om dit te vragen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

En viaplay er ook bij zeker? 😄 daar word zoveel om gevraagd. Maar dat is niet zo simpel. KPN kan niet zomaar die apps ff toevoegen. Die apps moeten speciaal gemaakt worden voor de tv ontvangers van KPN. En dat kan KPN niet. HBO en NPO zouden die app zelf moeten maken. Dan kan KPN die toevoegen. Maar hebben HBO en NPO daar zin in? Dat is de vraag...


En viaplay er ook bij zeker? 😄 daar word zoveel om gevraagd. Maar dat is niet zo simpel. KPN kan niet zomaar die apps ff toevoegen. Die apps moeten speciaal gemaakt worden voor de tv ontvangers van KPN. En dat kan KPN niet. HBO en NPO zouden die app zelf moeten maken. Dan kan KPN die toevoegen. Maar hebben HBO en NPO daar zin in? Dat is de vraag...

KPN is toch bezig met de toekomst met een 5G TV-ontvanger?


KPN is toch bezig met de toekomst met een 5G TV-ontvanger?

Waarom zou KPN bezig zijn met een 5G TV ontvanger als de toekomst glasvezel is?


KPN is toch bezig met de toekomst met een 5G TV-ontvanger?

Waarom zou KPN bezig zijn met een 5G TV ontvanger als de toekomst glasvezel is?

Glasvezel is ouderwets wel met de tijd mee gaan 5G of hoger wordt de toekomst.
De toekomst is draadloos 


5G TV-ontvanger?

Wat is dat nou toch weer voor onzin? Waar haalt u dat vandaan?


De toekomst is draadloos 

Dat is het zeker niet. Het word al 10 jaar geroepen, er is nog steeds niets van terecht gekomen. En dat gaat de komende 10 jaar ook niks van terecht komen. Niet voor alle apparaten in huis in ieder geval.


Ik wil thuis ook niet draadloos, alléén als het niet anders kan, veiliger, stabieler en sneller.

Het bedrijfsleven doet ook niet meer draadloos dan strikt noodzakelijk is @ArjanL3 


De toekomst is draadloos 

Niets is minder waar, de rol van glasvezel wordt alleen maar belangrijker, zelfs voor 5G.


De toekomst is draadloos 

Dat is het zeker niet. Het word al 10 jaar geroepen, er is nog steeds niets van terecht gekomen. En dat gaat de komende 10 jaar ook niks van terecht komen. Niet voor alle apparaten in huis in ieder geval.

Oh ik heb thuis een 5G tv-ontvanger jij nog niet dan?


De toekomst is draadloos 

Dat is het zeker niet. Het word al 10 jaar geroepen, er is nog steeds niets van terecht gekomen. En dat gaat de komende 10 jaar ook niks van terecht komen. Niet voor alle apparaten in huis in ieder geval.

Oh ik heb thuis een 5G tv-ontvanger jij nog niet dan?

Nee. En die wil ik niet eens ook.