Skip to main content

Goedemiddag,

ik heb al jaren een Netflix abonnement. Deze staat geregistreerd op mijn privé mail. Op ditzelfde mailadres hebben wij internet thuis aangevraagd met Netflix abonnement. Internet is vandaag geactiveerd maar Netflix activeren lukt niet via de knop in de mail op mobiel en pc niet. Ik heb ook geen activatiemail ontvangen wat zou gebeuren. Hoe kan ik Netflix nu activeren? Volgens een medewerkster aan de telefoon moet ik eerst mijn oude abonnement stopzetten bij Netflix en kan ik hem daarna pas activeren. Dan ben ik toch ook alles kwijt? Qua kijklijst ed? Ik begreep dat het account omgezet zou worden. Hoe moet ik dat nu doen?  

Hij doet het nu bij mij.

Is gelukt om te activeren. 


Vandaag gebeld met kpn. Werd gezegd dat we eerst ons huidige Netflix-account op moesten zeggen. Daarop aangegeven dat dit volgens beschrijving niet hoefde en dat het account gekoppeld kon worden. Toen ineens werd aangegeven dat het “probleem” niet bekend was.  Althans er waren niet genoeg meldingen om het als een storing aan te merken. Wij kunnen nog steeds niet koppelen en krijgen nog steeds een lege pagina in beeld. Tevens kon onze activatie niet geannuleerd worden. We moeten dus nu een maand dubbelop betalen. Er is ons toegezegd dat we morgen terug gebeld gaan worden omtrent dit probleem. 


@Bram_ stapje verder nu. Na het klikken van de activatielink en het inloggen, krijg ik de melding:

Je hebt geen Netflix abonnement besteld. Bekijk de mogelijkheden.

 

Maar in MijnKPN kan ik duidelijk zien dat ik een Netflix Premium abbo heb die eergisteren is in gegaan.


All, de activatiepagina moet weer operationeel zijn als je een KPN Thuis abo hebt waar je Netflix op hebt besteld.

Heb je Netflix via KPN Mobiel besteld dan hopen we dit morgen hersteld te hebben.

Excuses voor het ongemak.


All, de activatiepagina moet weer operationeel zijn als je een KPN Thuis abo hebt waar je Netflix op hebt besteld.

Heb je Netflix via KPN Mobiel besteld dan hopen we dit morgen hersteld te hebben.

Excuses voor het ongemak.

Dag @Roelandkpn, enig idee wanneer het weer werkt icm KPN Mobiel? Zojuist geprobeerd en het werkt momenteel nog niet.

Grt,


@midekra  heb zojuist de bevestiging ontvangen dat het voor Mobiel nu ook werkt. Duurde iets langer dan verwacht. Nogmaals excuses en veel kijkplezier.


Bedankt @Roelandkpn , het werkt nu. Top.


Activatie is hier ook gelukt


Hi @Roelandkpn, zojuist is mijn nummer overgezet naar KPN en probeer mijn netflix te activeren. Ik krijg de optie te zien om de activatie te starten via mijn mobiel, daarna krijg ik een 403 Forbidden foutmelding en kom ik niet verder richting de login bij Netflix. Is het (weer) stuk?

Thanks!

 

Paul


Hi @Roelandkpn, zojuist is mijn nummer overgezet naar KPN en probeer mijn netflix te activeren. Ik krijg de optie te zien om de activatie te starten via mijn mobiel, daarna krijg ik een 403 Forbidden foutmelding en kom ik niet verder richting de login bij Netflix. Is het (weer) stuk?

Thanks!

 

Paul

Hi Paul, kan je mij een persoonlijk berichtje sturen met je klantnummer aub? En graag voor de zekerheid ook of je het via Thuis/Mobiel besteld hebt. Bedankt.