Skip to main content

Al een jaar bezig met activeren van spotify plus. Via de klantenservice en in de winkel. Helaas zonder resultaat. Zeer teleurstellend

Beste @Jean verjans, welkom! Dat zou niet zo lang moeten duren 😞. Normaliter zou ik je verwijzen naar 0800-0402, maar ik begrijp dat je daar al bent geweest. Het gaat om Spotify Premium? En wat lukt er niet qua activeren? Bij welke stap gaat het mis? Wil je jouw postcode, huisnummer en evt. klantnummer ook nog even in je forumprofiel zetten? Ik kijk graag met je mee. 


Bedankt voor je reactie,

pik had een spotify account gratis. In de kpn winkel werd mij verteld  dat ik door mijn kpn Abbott. recht heb op een gratis premium account en gat krijgt men niet ingesteld. Via de klantenservice niet en ook niet in de winkel. Op via mijn spotify account lukt het niet. Het is mooi om reclame te maken met gratis spotify premium maar zeer teleurstellend als dit niet waar gemaakt wordt.


Excuus voor Evy. taalfouten, ik ben blind.


Geen probleem. Ik zou graag met je mee willen kijken. Alleen heb ik dan wel je gegevens nodig. Zou je die in je forumprofiel willen zetten? 


Alles is al een keer of 6 doorgegeven en ik ben al 3x in de kpn winkel geweest, no resultaat. Ik overweeg over te stappen en dan zelf een premium account aan te vragen. Is ook nog goedkoper


@Jean verjans Zonder die informatie kan de moderator niet bij jouw gegevens.

En kan ze jouw dus niet helpen het is dus aan jouw


De moderator had alle gegevens, per telefoon en ook in de winkel. Ze krijgen het gewoon niet voor elkaar sterker ik werd gisteren in de winkel weg gestuurd met de mededing dat men hier geen rijd voor had. Mijn dank


@Jean verjans het forum staat los van de winkel.

Verder mogen moderators pas jouw case bekijken als jij hier toestemming voor geeft.

Dus zonder gegevens in jouw profiel geef jij geen Toestemming en kan men jouw hier op het forum niet verder helpen