Skip to main content
Beantwoord

Airplay naar Apple TV vanuit TV+ app werk sinds iOS 18.4 niet meer

• 12 april 2025
  • 9 reacties
  • 532 keer bekeken

Sinds de update naar iOS 18.4 zowel op iPhone als iPad werkt AirPlay naar de Apple TV vanuit KPN TV+ niet meer. 
Met een oudere iPad werkt het gelukkig nog wel dus het ligt niet aan m’n Apple TV. 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Karin75 schreef:

Oké, bedankt. Nu hopen op een snelle oplossing.

Daar gaan we wel voor ​@Karin75! Je kunt de updates voor de KPN TV+ app in de gaten houden via onze Product Updates sector. Daar kun je je ook abonneren zodat je gelijk weet of er een update is die je kunt installeren. 

Een tussentijdse oplossing is: In de browser naar tv.kpn.com gaan, stream starten en vanuit daar met airplay verbinden. 

Bekijk origineel

9 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38342 reacties
  • 12 april 2025

• Auteur
  • Topper
  • 18 reacties
  • 12 april 2025

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22

Beste ​@Karin75,

Ik heb even bij mij gekeken, ik krijg gewoon de melding dat ik via Airplay naar mijn tv kan streamen:

Of bedoel je dit niet? 🤔

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38342 reacties
  • 13 april 2025

Het gaat hier om streamen naar Apple TV. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator
  • 2308 reacties
  • Antwoord
  • 14 april 2025
Karin75 schreef:

Daar gaan we wel voor ​@Karin75! Je kunt de updates voor de KPN TV+ app in de gaten houden via onze Product Updates sector. Daar kun je je ook abonneren zodat je gelijk weet of er een update is die je kunt installeren. 

Een tussentijdse oplossing is: In de browser naar tv.kpn.com gaan, stream starten en vanuit daar met airplay verbinden. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Karin75, Apple heeft iOS 18.5 uitgebracht. Daarin hebben ze verbeteringen doorgevoerd voor AirPlay, waardoor dat nu weer moet werken.

• Auteur
  • Topper
  • 18 reacties
  • 13 mei 2025

Ha Jasper,

ik zal vanavond eens kijken. Bedankt!

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
Jasper van KPN schreef:

Hoi ​@Karin75, Apple heeft iOS 18.5 uitgebracht. Daarin hebben ze verbeteringen doorgevoerd voor AirPlay, waardoor dat nu weer moet werken.

@Jasper van KPN ik heb het effe getest, bij mij werkt het in ieder geval. Ik heb het getest met me Apple TV kastje, maar zappen van zender naar zender lukt niet met de afstandsbediening van Apple TV, dit moet nog steeds gebeuren met me iPhone. 

• Auteur
  • Topper
  • 18 reacties
  • 13 mei 2025

Hij doet het bij mij ook weer!

Voorheen was de aansturing ook altijd via de iPhone of iPad dus daarin is niets veranderd. 
Vind dat ook geen issue. 

Reageer