Skip to main content

Ik heb thuis 2 LG tv, en de iTV app werkt prima. Echter werkt alleen het zoeken niet. Wat ik ook intik, ik krijg altijd na een korte laad tijd: de pagina lijkt het niet te doen, probeer het later nog eens. Sluiten.

Lijkt dus een bug in de app. Als workaround als ik een keer iets wil terugkijken, dan stream ik het vanaf mijn telefoon naar de Chromecast, op mijn telefoon werkt het zoeken wel gewoon. Ik heb al gekeken of er updates zijn voor de app, maar helaas. Iemand suggesties?

Goedemiddag @Peter41 en welkom hier op ons forum :)

Begrijp ik het goed dat je op beide televisietoestellen precies hetzelfde probleem ervaart? Ook de televisies zijn voorzien van de nieuwste software updates? Fijn dat verder alles wel goed werkt trouwens. Nu is het de app nog wel een beta dus er zitten nog wel wat 'schoonheidsfoutjes' in! Mocht je het fijn vinden, dan kan ik navraag voor je doen bij de ontwikkelaars om te zien of zij dit probleem herkennen en of er een oplossing voor komt!


Goedemiddag @Peter41 en welkom hier op ons forum :)

Begrijp ik het goed dat je op beide televisietoestellen precies hetzelfde probleem ervaart? Ook de televisies zijn voorzien van de nieuwste software updates? Fijn dat verder alles wel goed werkt trouwens. Nu is het de app nog wel een beta dus er zitten nog wel wat 'schoonheidsfoutjes' in! Mocht je het fijn vinden, dan kan ik navraag voor je doen bij de ontwikkelaars om te zien of zij dit probleem herkennen en of er een oplossing voor komt!

Er zijn geen updates beschikbaar in elk geval. Het heeft ooit wel gewerkt en na een bepaalde update ineens niet meer. Ik ben wel benieuwd of het een breder probleem is. 

 

 


Top, dan ga ik hier verder mee voor je aan de slag @Peter41! Zou je voor mij dan nog wel je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Alvast bedankt!


Hoi @Peter41, ik had niks meer van je vernomen (wellicht vakantie!) maar als je je forumprofiel voor in wil vullen dan kan ik hier verder mee aan de slag!


Hoi @Peter41, ik had niks meer van je vernomen (wellicht vakantie!) maar als je je forumprofiel voor in wil vullen dan kan ik hier verder mee aan de slag!

Dan JanZ,

Welke gegevens heb je precies nodig? Überhaupt wel apart dat er pas na die gegevens iets mee wordt gedaan, of zie ik dat verkeerd?


Hoi @Peter41, ik had niks meer van je vernomen (wellicht vakantie!) maar als je je forumprofiel voor in wil vullen dan kan ik hier verder mee aan de slag!

Dan JanZ,

Welke gegevens heb je precies nodig? Überhaupt wel apart dat er pas na die gegevens iets mee wordt gedaan, of zie ik dat verkeerd?

Het is gedeeltelijk uit automatisme dat ik dit vraag @Peter41 maar het is inderdaad niet meteen essentiële informatie in dit geval. Ik heb de vraag uitstaan bij de ontwikkelaars van de app en zodra ik terugkoppeling heb dan laat ik je dat meteen weten!


Goedemiddag @Peter41 :)

Inmiddels heb ik terugkoppeling ontvangen! Mijn collega's hebben net zelf met een LG televisie (uit 2019) dit eens getest maar kregen wel netjes resultaten te zien wanneer ze een zoekopdracht invoerden. Het lijkt dus niet om een bug in de app te gaan maar het kan wel account afhankelijk zijn of een andere reden hebben. Ze willen dit graag verder onderzoeken en hebben daarvoor nog wat specifieke informatie nodig. 

Kun je bijvoorbeeld aangeven wat het modelnummer van jouw LG televisie is? Verder hebben ze ook een datum en tijdstip nodig wanneer je een zoekopdracht uitvoert en op welke termen je precies zoekt. Tot slot; als er wel resultaat wordt verwacht maar dit niet wordt getoond, is de melding dan identiek aan bijvoorbeeld de zoekterm 'zxcvb' (wat geen resultaten zou moeten tonen), of is het een vergelijkende tekst maar een andere weergave?

 

 


Dag JanZ,

 

Alvast bedankt voor het uitzoeken. Die TV uit 2019, draait deze wel op WebOS? Ik heb in elk geval 2 Tv’s draaiend op WebOS: OLED55C7V en UM7610PLB. 

 

Ik heb zojuist om 16:40 gezocht op “test”. Het maakt niet uit wat ik invoer, ik krijg altijd hetzelfde resultaat. De melding is ook altijd hetzelfde:

PXL_20220721_142200209.jpg

PXL_20220721_142150967.jpg

 


Dag JanZ,

 

Alvast bedankt voor het uitzoeken. Die TV uit 2019, draait deze wel op WebOS? Ik heb in elk geval 2 Tv’s draaiend op WebOS: OLED55C7V en UM7610PLB. 

 

Ik heb zojuist om 16:40 gezocht op “test”. Het maakt niet uit wat ik invoer, ik krijg altijd hetzelfde resultaat. De melding is ook altijd hetzelfde:

PXL_20220721_142200209.jpg

PXL_20220721_142150967.jpg

 

 

Ik denk dat het door zoek argument “test” komt.

Probeer eens sport of zo.

Werkt de KPN ITV app verder wel naar behoren?

Model 2019 met WebOS moet gewoon werken.

Je kan de app verwijderen en opnieuw installeren, soms helpt dat.😉

 

Ik heb een LG Oled model 2021

En alles werkt.

Omdat een KPN tv decoder een mooier beeld heeft, kijk ik voor tv altijd op de KPN tv decoder (Arris VIP 2952, super mooi beeld).

App's, Disney+, Netflix, Google, kijk ik wel via de tv.


Helemaal met @joop2011 eens.

Je hebt 55 inch televisie(s). Dan ga je uiteraard niet met de app kijken en al helemaal niet op de hoofd-tv (woonkamer?).

Beeld via de app: 1080i / 5 Mb/s

Beeld via ontvanger:

HD: 1080i / 7,3 Mb/s (en die wat hogere bandbreedte betaalt zich uit, zeker op groot scherm v.a. 43 inch.)

HDglas: 1080i / 12,5 Mb/s (indien je FttH hebt. Helemaal prachtig beeld. Eerste 10: 661 t/m 670.)


Dag JanZ,

 

Alvast bedankt voor het uitzoeken. Die TV uit 2019, draait deze wel op WebOS? Ik heb in elk geval 2 Tv’s draaiend op WebOS: OLED55C7V en UM7610PLB. 

 

Ik heb zojuist om 16:40 gezocht op “test”. Het maakt niet uit wat ik invoer, ik krijg altijd hetzelfde resultaat. De melding is ook altijd hetzelfde:

PXL_20220721_142200209.jpg

PXL_20220721_142150967.jpg

 

Jij bedankt voor het delen van je bevindingen!

Heb je de tip van  @joop2011 ook al een keer opgevolgd; de app verwijderen en deze vervolgens opnieuw installeren?