Skip to main content

waarom kan ik hbo max niet kpn, als U kpn het niet aanpast,  zal ik  alle tel internet tv etc contracten prive en bedrijven mijn contracten stoppen, ik stel voor ook meer mensen dat ook gaan doen , weet ik zeker dat het zijn gaan aanpassen , wij de klant bepalen wat er geleverd wordt =, niet kpn en bedrijven!

Grappig dat u denkt dat u denkt te kunnen bepalen wat wel en niet kan. Er is er maar één die bepaalt of HBO max wel of niet via Kpn kan en dat is HBO zelf. Dus ga daar naar toe met praatjes.


Via kpn en elke andere provider kun je streaming diensten krijgen. Want ze leveren allemaal internet 😉😁

Net als dat je een televisie en computer en smartphone ook zelf moet aanschaffen geldt dat ook voor bijvoorbeeld een smart-tv. En als je die al hebt snap ik je houding helemaal niet. Een streaming box of stick kost een paar tientjes. 


Ik las dat er een deal tussen KPN en Warnermedia/Discovery gaat komen  per september.

Naar verluid zou er naast het kunnen bestellen van een abonnement via KPN ook een app komen.

Nog even geduld dus.


Ik denk niet dat KPN erg onder de indruk zal zijn van dit zinloze dreigement 😂


"Wie betaalt, bepaalt" is een oude spreuk maar die gaat niet atijd (meer) op.

 


En de meeste streamingdiensten maken niet snel een app voor een Linux apparaat.

 

En KPN maakt zelf geen app's (uitgezonderd de eigen KPN ITV app😉😁)

 

Verder grappig dat @rien o denkt dat hij KPN op een forum aanspreekt.

Zie in zijn tekst “als u”

Sorry @rien o op een forum helpen vooral klanten elkaar.😉


"Wie betaalt, bepaalt" is een oude spreuk maar die gaat niet atijd (meer) op.

 

Toch gaat die nog steeds op, als alle klanten weglopen gaat KPN heus wel proberen het aanbod zo te krijgen dat men blijft of terug komt, maar als eenling of klein groepje gaat je dat niet lukken en zijn dit soort dreigementen net zo indrukwekkend als stiekum achter de kerk pissen.😉😉😉


"Wie betaalt, bepaalt" is een oude spreuk maar die gaat niet atijd (meer) op.

 

Toch gaat die nog steeds op, als alle klanten weglopen gaat KPN heus wel proberen het aanbod zo te krijgen dat men blijft of terug komt, maar als eenling of klein groepje gaat je dat niet lukken en zijn dit soort dreigementen net zo indrukwekkend als stiekum achter de kerk pissen.😉😉😉

 

Mee eens, maar zie ook hoe @rien o super arrogant van start gaat in zijn betoog.

Hij weet ook niet dat hij alleen voor het tv pakket betaald en dat de app's een service product zijn op de KPN tv decoder.

En hij denkt dat alleen KPN het leest.

Maar wij weten beter, forum leden helpen elkaar.

En ik weet, uit ervaring, dat dat bij Ziggo ook zo is.

Na mijn overstap naar KPN heb ik het Ziggo forum vrij snel daarna niet meer bezocht. 😉

Maar, gelukkig, het mag natuurlijk wel (zou alleen mijn inlog niet meer weten😊)

 

Ja wie betaald bepaalt, alleen denk ik dat het overgrote deel van KPN klanten niet om deze reden weggaan.

Ook gezien het markt aandeel van HBO Max.

Maar wie weet, ik denk dat deze er wel gaat komen, maar vele andere (met veel klanten niet).

Ja, de streamingdienst bepaalt voor welke apparaten ze de app maken en Linux apparaten staan niet hoog. 😉


Zoals ik al scheef in september of dat dan ook al inclusief Discovery is weet ik niet. Het is wel de bedoeling dat HBO Max en Discovery+ een dienst gaan vormen.

https://www.broadbandtvnews.com/2022/08/15/kpn-signs-multi-year-hbo-max-partnership/

 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-en-hbo-max-gaan-samenwerken-rechtstreekse-abonnement-verkoop/

 


voor de duidelijkheid,  het is geen dreigen dat ik stopt met KPN , het is duidelijkheid!

Mijn  verwachting is dat kpn als bedrijf de diensten levert die de klant wil hebben  performance based en mij ontzorgt!

Je ziet dat de grote bedrijven netflix hbo max etc proberen over onze ruggen om de grootste winsten te realiseren! 

De vraag is worden wij de klant er beter van en we de producten services die we willen krijgen!

 


en ik weet  zeker dat we allen als klanten het niet accepteren er een oplossingen , gaat altijd over winst , geen klant geen inkomsten!

Helaas maakt de nederlander zich niet druk, we zien wel en daarna zeuren! tja 


en ik weet  zeker dat we allen als klanten het niet accepteren er een oplossingen , gaat altijd over winst , geen klant geen inkomsten!

Helaas maakt de Nederlander zich niet druk, we zien wel en daarna zeuren! tja 

 

Zoals al vermeld, bepaalt niet KPN, maar de streamingdiensten welke app's er gemaakt worden.

Je betaald er niets extra's voor bij KPN.

Je betaald alleen voor de tv zenders.

Want velen willen ook o.a. graag de Disney+ app.

 

Op een (niet al te oude) Smart tv kunt u alles zien.

Of via een Chromecast.

Ook op deze apparaten betaal je alleen het apparaat en niet de app's 😉

 

Maar zoals ik begrijp, komt waarschijnlijk in september de HBO app op de KPN tv decoder.

 

Het grote probleem is namelijk dat de KPN tv decoder op Linux werkt (Ziggo decoder ook dacht ik).

En de streamingdiensten zijn (helaas) niet alleen van plan om daar een app voor te maken.

En KPN maakt zelf geen app's (mag ook niet van de streamingdiensten, want zij bepalen wat wel en wat niet mag).😉

 

Dus je eigen druk maken is helemaal zinloos.

 

Zeuren vind ik het niet.

Maar het gaat om de toon. 😉

 

Lees ook even terug wat andere (ook ik) eerder hebben geschreven. 😉

En wij zijn allen, net als u, klant van KPN.  (uitgezonder @Doornekamp33 😊)

 

Zelf gebruik ik voor het kijken van de streamingdiensten de Smart tv.

Als deze de app's niet meer ondersteund of slecht gaan werken, neem ik een Chromecsat.😉


Hallo @rien o. Vanaf 15 september kun je HBO Max bij KPN bestellen. Je betaalt dan deze streamingsdienst via de KPN factuur. Daarnaast komt de streamingdienst rechtstreeks beschikbaar op de nieuwste bruikleendecoders van Interactieve TV. Wanneer dit het geval zal zijn, is op dit moment nog niet duidelijk. 


Ho @joop2011 Eigenlijk nog een wanabee klant, heb mijn mobiel bij KPN dochter Simyo onder gebracht.😉😉

@Jeroen_dB , Je zegt nu dat de HBO max app alleen op de nog te komen decoder komt.😳😳


Hallo @rien o. Vanaf 15 september kun je HBO Max bij KPN bestellen. Je betaald dan deze streamingsdienst via de KPN factuur. Daarnaast komt de streamingdienst rechtstreeks beschikbaar op de nieuwste bruikleendecoders van Interactieve TV. Wanneer dit het geval zal zijn, is op dit moment nog niet duidelijk. 

 

Nieuwste?

@Jeroen_dB op welke KPN tv decoders komt hij dan?


Hallo @rien o. Vanaf 15 september kun je HBO Max bij KPN bestellen. Je betaald dan deze streamingsdienst via de KPN factuur. Daarnaast komt de streamingdienst rechtstreeks beschikbaar op de nieuwste bruikleendecoders van Interactieve TV. Wanneer dit het geval zal zijn, is op dit moment nog niet duidelijk. 

 

Nieuwste?

@Jeroen_dB op welke KPN tv decoders komt hij dan?

 Concreter  dat dit kan ik het niet maken helaas. 


Hallo @rien o. Vanaf 15 september kun je HBO Max bij KPN bestellen. Je betaald dan deze streamingsdienst via de KPN factuur. Daarnaast komt de streamingdienst rechtstreeks beschikbaar op de nieuwste bruikleendecoders van Interactieve TV. Wanneer dit het geval zal zijn, is op dit moment nog niet duidelijk. 

 

Nieuwste?

@Jeroen_dB op welke KPN tv decoders komt hij dan?

 Concreter  dat dit kan ik het niet maken helaas. 

 

@Jeroen_dB 

Je kan toch wel zeggen op welke KPN tv decoders hij komt?

Ik hoop op allen, dus ook op de VIP2260 en VIP2952.

 

P.S.

Voor mij maakt het niets uit, ik heb HBO niet.

Ik heb Netflix, Disney+ en ViaPlay en 3 vind ik ruim voldoende.😉


Ik heb zelf een box gekocht. Daarop kan je kpn tv kijken ( KPN iTV app ff downloaden ) en de apps downloaden die je zelf wilt. Radio (kpn aanbod) uitgezonderd. Maar ook daar zijn apps voor. Met honderden radio stations.

Ik heb deze. Voor de 10 jaar oude (tweede) tv. Op die in de woonkamer staan al die apps. Daar heb ik kpn niet voor nodig (behalve voor het internet natuurlijk 😀 )

Er zijn er meer, ook wat minder aan de prijs. Zoek maar eens op de term streamingbox. Via google of de website van een elektronica winkel.

Jeroen_dB schrijft:
Daarnaast komt de streamingdienst rechtstreeks beschikbaar op de nieuwste bruikleendecoders van Interactieve TV.

😉 de huidige decoders zijn er al enkele jaren…. 😁

De 5202 is wel de jongste.


De enige "nieuwste" is die van Arris  vip 5202. Die officieel worden uitgegeven. Dan kan het enkel om een nieuwere gaan die nog getest wordt.

 

De VIP2260 en VIP2952 niet echt de nieuwste meer te noemen, die zijn al bijna bejaard.


Ik raad anderen KPN op te zeggen en HBO elders af te sluiten 😂

Maar ja ik verwacht niet dat de App op de huidige leverbare ontvangers komt. En enkel op de nieuwste beschikbaar komt, welke momenteel in testfase is.

De 5202 is ook alweer een jaar of 4 oud.

Koop gewoon een dedicated android  streaming device, druk die in een hdmi ingang. En je bent een jaar of 7 verlost van omklooien met provideroplossingen,... 


Eigenlijk moet KPN de de nieuwste sturen naar klanten die nu nog een HMB2260 hebben. 

Ik zag in een ander topic dat de 2260 nu zelfs nog gewoon uitgeleverd word als vervanging voor een defecte ontvanger. Kennelijk is KPN helemaal nog niet van plan die dingen uit te faseren. 


Eigenlijk moet KPN de de nieuwste sturen naar klanten die nu nog een HMB2260 hebben. 

Ik zag in een ander topic dat de 2260 nu zelfs nog gewoon uitgeleverd word als vervanging voor een defecte ontvanger. Kennelijk is KPN helemaal nog niet van plan die dingen uit te faseren. 

 

Ik denk dat je helemaal gelijk heb.😉

Maar het is het proberen toch waard? 😉😊

 

Het is ondertussen een oudje, maar werkt inderdaad nog aardig goed.

Wel iets trager dan de VIP2952, maar in de slaapkamer bij ons tot nu geen probleem.


@joop2011Inderdaad het proberen waard, maar je krijgt hem toch niet zomaar en omruilen gaat tegenwoordig ook niet meer zo snel en makkelijk wat je van een premium provider wel zou mogen verwachten.😋

Wel een vreemd iets meegemaakt gisteren, er vraagt iemand of de nieuwste decoder al word uitgeleverd en hoe die die dan kan krijgen, ik antwoord dat die in de testfase zit en dat je als die uitgeleverd gaat worden niet zomaar te verkrijgen zal zijn gezien de VIP5202 ervaringen, ook die is nog steeds niet zomaar te verkrijgen, weg vraag en antwoord.🤔😲


Ik heb de offtopic discussie verwijderd.

@Doornekamp33 Wil je het wel gezellig houden? Ten eerste is het niet de bedoeling dat je in het openbaar informatie over de nieuwe ontvanger plaatst. Per ongeluk kan natuurlijk een keer gebeuren maar dit is met opzet. Ten tweede kan het ook niet hoe je met je medeforumgebruikers omgaat.


Bij deze dus ook je eerste en laatste waarschuwing. Hierna volgt een ban.