Skip to main content

Hoi,

Ik heb 15 februari via de tv ontvanger Amazon Prime aangevraagd maar nog geen bevestiging ontvangen. Ik kan nergens vinden hoe lang het duurt voordat je de mail met de activatie krijgt. Iemand enig idee?

 

Al in Mijn KPN gekeken, @KallieS?


@Ratonesque , als ik inlog bij mijn kpn -> producten -> entertainment aanpassen zie ik alleen een melding 'Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen'.

Ik ga ervan uit dat deze melding van de aanvraag is want ik heb bij mijn weten geen andere bestelling gedaan behalve een nieuwe afstandsbediening maar die is al een tijdje geleden bezorgd.

Ik zou niet weten waar ik anders moet kijken. Ik was altijd gewend dat een extra pakket binnen 15 minuten geactiveerd wordt.


Ik heb ook drie maanden Prime Video gehad via KPN. Nou moet je daar inderdaad een activeringsmail voor krijgen, maar die heb ik ook niet gehad dacht ik...ik kon echter probleemloos inloggen...probeer 's via de website van Prime Video in te loggen...daar kan je dan het abonnement via KPN registreren volgens mij, @KallieS.


Het blijkt dus te komen omdat ik mijn abonnement heb opgezegd. Ook al is de opzegging pas voor over een paar maanden. Ik zou de opzegging kunnen annuleren, prime aanvragen en dan weer opzeggen. Dat is mij veel te omslachtig. In ieder geval nog een reden om over te stappen.

Ik vraag me af of dit voor alle aanvullingen geldt dus ook een extra zenderpakket of opnemenpakket. 


Het blijkt dus te komen omdat ik mijn abonnement heb opgezegd. Ook al is de opzegging pas voor over een paar maanden. Ik zou de opzegging kunnen annuleren, prime aanvragen en dan weer opzeggen. Dat is mij veel te omslachtig. In ieder geval nog een reden om over te stappen.

Ik vraag me af of dit voor alle aanvullingen geldt dus ook een extra zenderpakket of opnemenpakket. 

Ah, ja, dit verklaart waarom je geen bevestiging hebt gekregen. Je kunt maar 1 wijziging tegelijkertijd hebben lopen. Als je een opzegging hebt lopen, wat overigens erg jammer is, kan je geen andere wijzigingen aanbrengen. De enige manier is inderdaad om de opzegging eruit te halen en daarna jouw abonnement aan te passen.