Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb hetzelfde probleem. Amazon Prime aangevraagd via KPN. 11 dagen later nog geen mailtje gehad. Is dat een normale termijn? Ik wil graag Prime gebruiken.

Op de activatiepagina staat:

Activeer je entertainment

Er zijn geen abonnementen die nog geactiveerd moeten worden.

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Welkom op de community ​@Haario, 11 dagen wachten is erg lang inderdaad! Toen ik zelf Amazon Prime activeerde kreeg ik ook geen mailtje, maar werkte het wel om te activeren via de pagina. Dat lukt bij jou ook niet dus.

Het kan zijn dat de wijziging waarin Amazon Prime wordt toegevoegd nog niet volledig is afgerond, die moet eerst gereed zijn voordat je het kunt activeren. Al je nu in MijnKPN kijkt, staat er dan dat er nog een openstaande wijziging is?

Je kunt daar het makkelijkste een terugbelafspraak voor maken, er kan dan direct samen met je meegekeken worden naar de activatie.

Beste Jasper,

Dank voor je bericht. Ik zie nergens staan dat er een openstaande wijziging is. Ik zie staan dat ik Amazon Prime heb, maar dat is dus niet zo. Zie onderstaand screenshot.

Een terugbelverzoek heb ik eerder gedaan maar toen moest ik geduld hebben, maar het duurt inmiddels wel érg lang...

Na contact met de klantenservice (en een achterliggende afdeling) is het gelukt. Heel fijn! 

Ik had al een vermoeden dat er een achterliggende afdeling voor zou moeten worden ingeschakeld, goed om te lezen dat het via hun gelukt is! Veel kijkplezier, en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer