Skip to main content

Na veel ge-emmer met KPN Webcare op X, nog steeds niet gelukt. Ik krijg precies hetzelfde te zien als hierboven terwijl ik wel Amazon heb opgezegd om het via KPN te nemen en mijn account geeft ook aan dat het verloopt. Krijg ook steeds meldingen dat ik amazon prime nog moet activeren. Het enige wat ik nu nog probeer is wachten tot mijn eigen amazon prime verlopen is om dan te activeren. Bij HBO Max ging dit in 1x goed zonder problemen met een bestaand account (hier had ik echter geen aflopende subscriptie op, maar had al wel een account van een eerdere subscriptie).

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Wat een lastige situatie ​@Seawolf159 en jammer dat dot dan zo stroef verloopt. Hoe lang loopt je huidige Amazon Prime nog door dan? Het lijkt me dan inderdaad wijsheid om dit even af te wachten.

Oké je oude abonnement moet dus afgelopen zijn. Vandaag is mijn prime afgelopen en nu ging het vlekkeloos.

Ik had al een vermoeden ​@Seawolf159, bedankt dat je de oplossing nog even met ons hebt gedeeld. Wat fijn dat alles nu goed werkt. Mocht er toch nog wat zijn laat het dan weten!

Reageer