Skip to main content
Vraag

Amazon Prime opgezegd, maar kan bij KPN nog niet activeren

• May 4, 2025
  • 5 reacties
  • 41 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste Kpn, wij hebben hetzelfde probleem. We hadden al een prime abonnement van Amazon. Deze opgezegd en vervolgens prima aangeschaft bij kpn, maar bij het koppelen gaat het fout(we hebben de juiste instructie gevolgd). We krijgen een foutmelding dat de aanbieding niet geldt en dat er al een prime account is. Hoe lossen we dit op. Prime is bij Amazon opgezegd en we hebben een niet geactiveerd prime abonnement bij prime.

We horen het graag.

Mvg. Angelina

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Deelnemer
  • May 4, 2025

Kpn heeft geen idee...pas als je amazon account gestopt is ( dus niet opzegdatum) dan kan je hem direct  activeren.

Helaas heeft kpn nog steeds proces of handleiding niet aangepast :-(  Ook servicedesk weet niks, pas 3e lijns weet een beetje raad en geeft amazon de schuld.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Soms duurt het in mijn ervaring inderdaad even voordat het Prime account bij Amazon daadwerkelijk is gedeactiveerd, dat had ik zelf ook. Pas dan kan je weer een account aanmaken. Is het inmiddels gelukt?

• Deelnemer
  • May 7, 2025

Bij mij werkend binnen 24 uur...als je zelfde credentials van amazon gebruikt krijg jecoude info terug...verteld kpn je ook niet.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Het is dus wel gelukt ​@Thebody? Als ik nog iets kan doen laat het dan weten!

• Deelnemer
  • May 8, 2025

Het is inderdaad gelukt .....zelf en al 2 maanden geleden, incl melding aan kpn om instructie aan te passen...ik denk luie productmanager