Skip to main content

ongeveer 2 weken geleden begonnen de problemen met Amazon prime via KPN. Als ik via de app of kanaal probeer op te starten, zie ik het logo wel en daarna blijft hij hangen op zwart beeld. Ik heb inmiddels de instellingen ververst en zelfs teruggezet naar fabrieksinstellingen. Wanneer ik dit gedaan heb, moet ik opnieuw inloggen en koppelen en doet hij het voor die dag. Wanneer ik de volgende keer wil opstarten is hetzelfde probleem weer terug. 
 

waar kan dit aan liggen en hoe kan ik dit oplossen? 

 

Ik heb precies dit probleem! Na het prime logo beeld op zwart. Hoe kan dit opgelost worden? 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

ongeveer 2 weken geleden begonnen de problemen met Amazon prime via KPN. Als ik via de app of kanaal probeer op te starten, zie ik het logo wel en daarna blijft hij hangen op zwart beeld. Ik heb inmiddels de instellingen ververst en zelfs teruggezet naar fabrieksinstellingen. Wanneer ik dit gedaan heb, moet ik opnieuw inloggen en koppelen en doet hij het voor die dag. Wanneer ik de volgende keer wil opstarten is hetzelfde probleem weer terug. 
 

waar kan dit aan liggen en hoe kan ik dit oplossen? 

 

Ik heb precies dit probleem! Na het prime logo beeld op zwart. Hoe kan dit opgelost worden? 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

Heb je toevallig een Smart TV?

Zo ja, kijk eens of het daar wel goed op werkt. 


Hoi @Tessa Limburg, welkom op ons forum. 

Ik begrijp dat Amazon niet werkt. Ook niet na een reset van de tv-ontvanger. Dat is wel balen. En als je het modem eens opnieuw opstart? 

En naar de vraag van Joop ben ik ook wel benieuwd. Want werkt Amazon Prime wel goed op andere apparaten? Denk aan SmartTV, laptop of telefoon.