Skip to main content
Beantwoord

App Videoland loopt vaak vast op TV ontvanger

• January 11, 2026
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

De app Videoland loopt erg vaak vast. Herstellen naar fabrieksinstellingen helpt niet. 

Beste antwoord door PeterG

Van die verwacht ik dat toch niet. Maar het blijft een Linux ontvanger die nooit gemaakt is voor apps.

Heb je verder standaard kpn configuratie? Kpn modem bijvoorbeeld. 

Ik neem aan dat je in de woonkamer gewoon een smart-tv hebt? 2018 en jonger heeft een prima app. Ik heb met de Arris ontvangers nooit de apps gebruikt. Want het werkt gewoon niet lekker. M'n smart-tv uit 2019 kan dat veel beter.

Echter heb ik nu 3 jaar zo'n nieuwe TV+ ontvanger. Dat is een échte streamingbox op Android-TV OS. Daarop gebruik ik nu F1TV. Maar uit gewoonte nog steeds Netflix en Videoland via m'n televisie. 

Je zou kunnen overwegen om van iTV naar TV+ te gaan. Dat kan via MijnKPN

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 12, 2026

Vervelend. De Arris VIP2952 ?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 12, 2026

@PeterG 

Hi Peter,

Dank voor de reactie. Ik heb 2x de Arris VIP5202. ​

Gr. Jan

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • January 12, 2026

Van die verwacht ik dat toch niet. Maar het blijft een Linux ontvanger die nooit gemaakt is voor apps.

Heb je verder standaard kpn configuratie? Kpn modem bijvoorbeeld. 

Ik neem aan dat je in de woonkamer gewoon een smart-tv hebt? 2018 en jonger heeft een prima app. Ik heb met de Arris ontvangers nooit de apps gebruikt. Want het werkt gewoon niet lekker. M'n smart-tv uit 2019 kan dat veel beter.

Echter heb ik nu 3 jaar zo'n nieuwe TV+ ontvanger. Dat is een échte streamingbox op Android-TV OS. Daarop gebruik ik nu F1TV. Maar uit gewoonte nog steeds Netflix en Videoland via m'n televisie. 

Je zou kunnen overwegen om van iTV naar TV+ te gaan. Dat kan via MijnKPN

j3roentje
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • January 12, 2026

De 5202 is een prima tv ontvanger, maar dan alleen om tv te kijken. Maar technisch gezien is hij niet meer in staat om de huidige "zware" apps te draaien.