Skip to main content
Vraag

Apparaat namen in apparaatbeheer tv.kpn.com is onduidelijk

• January 9, 2025
  • 8 reacties
  • 99 keer bekeken

wjb
Wijsgeer

De namen van apparaten waarop de TV+ app ingelogd staat worden niet weergegeven.

Hierdoor is niet te herkennen welk apparaat het betreft.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 9, 2025

Interessant, ik heb ook even gekeken. 

Ik zie vijf apparaten: Twee iPhones, eenmaal undefined undefined en tweemaal Toestelnaam onbekend.    

Die twee iPhones kloppen, wat die andere drie zijn, weet ik niet. 

Is niet zo duidelijk inderdaad. Maar ik neem aan dat de website tv.kpn.com waarop ik nu kijk via mijn iMac toch ook meetelt als ingelogd apparaat? 

wjb
Wijsgeer
  • Auteur
  • January 9, 2025

Maar ik neem aan dat de website tv.kpn.com waarop ik nu kijk via mijn iMac toch ook meetelt als ingelogd apparaat? 

Nee, die telt niet mee, alleen de apparaten met de TV+ app staan in apparaatbeheer.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 9, 2025

En op mijn Philips-TV draait ook de KPN TV+-app. Die zal wel één van de onbekenden zijn. Ik vermoed undefined undefined, want mijn TV is uiteraard geen "Toestelnaam onbekend".  

Jasper van KPN
Moderator

Ik zie bij mijzelf ook alleen maar onbekende apparaten, en omdat ik alles rond dezelfde dag heb ingelogd kan ik ze daar ook niet mee onderscheiden. Ik ga kijken wat ik daarover kan vinden.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 9, 2025

Hmm, ik zie 5 x  toestelnaam onbekend . Eerst zag ik daar nog toestelnamen van telefoons waarin het aangemeld is. Dat kennelijk ook niet meer.

wjb
Wijsgeer
  • Auteur
  • January 9, 2025

Dit is de huidige stand van zaken.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 9, 2025

Nog gekker, wjb. Bij jou is het dus in het Engels…...

Jasper van KPN
Moderator

4 in het Engels en 1 in het Nederlands zelfs, net als Noordzee eerder zei. Ik heb ze alleen in het Engels staan. Ik contact gehad met iemand van tv.kpn.com, en daar zit dit niet. Die geeft het alleen weer. Er lijkt een verschil te zitten tussen hoe de oude TV app en de nieuwe TV+ app het toestel registreren. Jeroen heeft ook gekeken hoe het bij hem staat, hij zag nog een toestel staan die hij al niet meer heeft, waarop hij alleen de oude app heeft gebruikt. Dus het geeft een beeld welke kant we op moeten, en ik heb het die kant op doorgegeven. Er zijn op dit moment dingen die een hogere prioriteit hebben, zal jullie niet ontgaan zijn 🙂 Ik hou 'm sowieso op mijn lijstje zodat er op termijn naar gekeken kan worden.