Skip to main content

Ik heb hier ook last van, maar dan via jullie tv website ! en ook via de kpn tv app voor windows.

Het beeld staat ineens stil, maar geluid gaat wel verder.

Als je dan op stop en play klikt gaan de beelden razend snel ineens, tot aan waar het geluid was gebleven, en dan gaat het weer verder, maar super irritant !!!

 

Windows 11, goede pc, en mijn Lan kabels zijn ook goed.

alles gereset, maar niks helpt.

 

 

is een chrome plugin kpnitv die je kan instaleren als je kpntv opens met chrome.

Dan zie je meer dan ik of is die Chrome plugin enorm goed verstopt in de Chrome Web Store.

Kan je eens een screenshot plaatsen waarop die plugin getoond wordt?


Kan je eens proberen een nieuw profiel aan te maken in Chrome?

https://support.google.com/chrome/answer/2364824?hl=en&co=GENIE.Platform%3DDesktop

en dan? dan moet ik weer alle wachhtwoorden enzo ben je dan kwijt…

 

 

laat maar, ben er zat van en klaar mee nu.

 

bedankt voor de info allemaal.

deze topic kan gesloten worden

straks van kpn af.

Als je een nieuw profiel aanmaakt, dan kan je de oude gewoon bewaren. Het is puur om te testen of het probleem niet in de extenties aanwezig zit. Je begint dan even met een schone lei, maar je kan zo weer terug naar de oude.

Verder heeft dit niks zeer hoogstwaarschijnlijk niks met KPN te maken, maar met je PC of je browser. Als zou je naar een andere provider gaan is er een kans dat het probleem gewoon zal blijven.

Als @Jørn wat meer laat zien van die app's, dan is het voor ons duidelijker. Ik ga uit van een probleem met zijn computer.


Kan je eens proberen een nieuw profiel aan te maken in Chrome?

https://support.google.com/chrome/answer/2364824?hl=en&co=GENIE.Platform%3DDesktop

en dan? dan moet ik weer alle wachhtwoorden enzo ben je dan kwijt…

 

 

laat maar, ben er zat van en klaar mee nu.

 

bedankt voor de info allemaal.

deze topic kan gesloten worden

straks van kpn af.

Als je een nieuw profiel aanmaakt, dan kan je de oude gewoon bewaren. Het is puur om te testen of het probleem niet in de extenties aanwezig zit. Je begint dan even met een schone lei, maar je kan zo weer terug naar de oude.

Verder heeft dit niks zeer hoogstwaarschijnlijk niks met KPN te maken, maar met je PC of je browser. Als zou je naar een andere provider gaan is er een kans dat het probleem gewoon zal blijven.

Als @Jørn wat meer laat zien van die app's, dan is het voor ons duidelijker. Ik ga uit van een probleem met zijn computer.

 

is niks mis met mijn pc, maar met die kpnitv via chrome.

dat is het probleem

dus die gebruik ik niet meer.

bedankt voor alle info.

 

tot ziens

 


@JørnWaar baseer je dat op, dat het een probleem is van KPN iTV en Chrome? En dat het niet aan je eigen PC ligt? Een nieuw profiel moet het duidelijker maken.


@JørnWaar baseer je dat op, dat het een probleem is van KPN iTV en Chrome? En dat het niet aan je eigen PC ligt? Een nieuw profiel moet het duidelijker maken.

 

omdat via de site wel alles normaal werkt, tot ziens.

 


omdat via de site wel alles normaal werkt, ...

Maar in Chrome gebruik je toch ook gewoon de site?

Je hebt eerder gesproken van een plugin maar ik heb nog steeds niets gevonden dat op een plugin van KPN lijkt. Ook mijn vraag om eens met een screenshot te komen waar die plugin getoond wordt is nog niet beantwoord.


 

bewijs genoeg? als je chrome opent en dan de site van kpntv doet, dan komt er een popup om de “plugin” “app” te instaleren.

 

maar laat maar, klaar nu.  ik gebruik hem niet meer.

(helaas want het was wel handig) !

jammer dat kpn niet een normale app voor windows heeft.

zoals b.v die van ziggo. die werkt ook gewoon op windows. maar kan kpn niet, slechte zaak.

 

 


Ik betwijfel nog steeds of het aan KPN ligt, en je dus de fout bij je PC moet leggen. Al een nieuwe profiel geprobeerd? Ik geef niet voor niets tips, hè? ;)


aan die plugin.

 

klaar mee nou.


Huh? Nou ja! Doe wat je wilt.....


ja, niet meer via die plugin van chrome. dat was het probleem.

 

mijn vraag is opgelost, bedankt allemaal.

topic kan gesloten worden.

 


dat niemand weet dat je die plugin zo kan instaleren, snap ik ook niet helemaal maar goed.

ik gebruik heb niet meer.


ik ga niet alle browsers proberen, ik gebruik firefox.

een nieuw profiel aanmaken? geen zin in om dat allemaal te doen, laat maar

 

bedankt voor alles zei ik ook al eerder.

 

tot ziens