Skip to main content
Vraag

Beeld gaat op zwart tijdens kijken naar NPO Start

• July 24, 2026
  • 6 reacties
  • 107 keer bekeken

Tijdens de uitzendingen van NPOstart stopt de uitzending en gaat het beeld op zwart.

wat kan ik doen?

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 24, 2026

Melden bij de npo?

Heb je opnieuw starten van het programma geprobeerd?

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • July 24, 2026

Waar draait de NPO Start app op?

De kpn tv ontvanger (welk type)?

Los Chromecast of Apple TV kastje?

Je smart tv?

Mobiel of tablet?

Gestreamd vanaf mobiel/tablet via Chromecast of Airplay?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 25, 2026

Helaas ben ik digitaal onhandig. Ik heb een betaalde account bij de npo kijk via de Panasonic smart TV , een KPN-kastje en een Apple kastje, ik moet verifiëren met mijn iPad middels een koppelcode. Wanneer het beeld op zwart gaat is alle communicatie onmogelijk. Pas na een geforceerde stop en opnieuw opstarten van het modem doet de tv het weer. (Steentijd)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 25, 2026

Gebruik de app in de Panasonic. Zeker als je van kpn de Arris VIP2952 of Arcadyan HMB2260 hebt. Daarin zijn de apps niet best.

Koppelen voor je Plus abonnement zou maar één keer nodig moeten zijn. Niet steeds bij elk gebruik. Tenzij je uitlogt, wat niet nodig is.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 26, 2026

Dank Peter G, ik vraag aan ‘KPN’ een nieuw/ander kastje want ik heb inderdaad de Artis.

groet van BUK

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@BUK49. Welkom op de community! Een nieuw of ander kastje aanvragen kan een oplossing zijn. Houd er wel rekening mee dat het niet altijd aan de tv ontvanger zelf ligt. Het kan ook te maken hebben met de verbinding of de NPO app. Als je inmiddels een nieuwe ontvanger hebt ontvangen, laat dan gerust weten of dit het probleem met het zwarte beeld heeft opgelost.