Skip to main content

Wanneer ik op mijn iphone (voorheen ook op de iphone 11, nu ook op iphone 2022 SE) tv kijk via de itv kpn app kijk, komt het regelmatig voor dat het beeld in een loop terecht komt.


Na aantal seconden wordt beeld zwart en ontstaat een lus waarbij beeld en geluid steeds in een herhaling komt.

Is hier oplossing voor ? Erg irritant op vakantie en je wil wat kijken op je iphone.


Donald

 

Goedemorgen @groen_duiven en bedankt voor je bericht :)

Heel vervelend natuurlijk dus goed dat je hier melding van maakt. Ervaar je dit zelfde probleem ook als je thuis via de wifi bent verbonden? Wat sowieso geen kwaad kan, is om de app eens te verwijderen en vervolgens opnieuw te instaleren. Baat het niet dan schaadt het ook niet. En was je op vakantie in Nederland of zat je in het buitenland toen je hier last van had?


Het komt voor in NL als ook in Frankrijk waar ik op vakantie was.

In principe stream ik niet via 4g/5g.
Thuis was ik in ieder geval 100% zeker verbonden via wifi.

 

Zal in ieder geval de app een keer verwijderen en opnieuw installeren.

 

Donald


Het komt voor in NL als ook in Frankrijk waar ik op vakantie was.

In principe stream ik niet via 4g/5g.
Thuis was ik in ieder geval 100% zeker verbonden via wifi.

 

Zal in ieder geval de app een keer verwijderen en opnieuw installeren.

 

Donald

Bedankt voor deze terugkoppeling, hopelijk zorgt dat alvast voor verbetering @groen_duiven!

 


App toen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Kijk uiteraard niet al te vaak via telefoon thuis, dus kon tot nu toe niet goed beoordelen of het wel/niet goed ging.

 

Vorige week heb ik thuis (via wifi) wat langer stream zitten kijken van Eurosport met wielrennen in Saudi Arabië.

Op bepaald moment begon het verschijnsel zich weer voor te doen, waarbij de stream in loop terecht komt.

 

Donald

 


Welk type iPhone 11 gebruik je @groen_duiven ? De iPhone 11, de iPhone 11 Pro of de iPhone 11 Pro Max? Ik ga er vanuit dat de software van het toestel (IOS) verder helemaal up to date is? 


Ik heb de iPhone SE 2022

Deze wordt door mij altijd direct voorzien van de laatste update, zodra deze beschikbaar komt. Nu draait telefoon op IOS-versie 16.3

En de app van KPN iTV is ook de laatste versie (7.5.7)

 

Donald

Â