Skip to main content

Alle instructies hierboven opgevolgd, maar als ik ben ingelogd en op "Nu bekijken" klik staat het beeld stil en is niet meer in beweging te krijgen. Dit geldt voor zowel mijn pc als tablet.


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt

Zie eerder bericht over Viaplay: help!


Heb je dit alleen met ViaPlay, of ook met Netflix, Disney+, etc.?

 

Wat kijk je live op ViaPlay? 

 

Wij hebben, gelukkig, geen probleem. 😉

Wij kijken via de app op de Smart tv.

Via een Chromecast kan het ook.


Heb alleen Viaplay, de andere niet. Wilde op tablet een film kijken: "geen internet". Vlgs klantenservice Viaplay géén abonnee, volgens KPN wél. Ben volstrekte leek van 80+, kan het iets te maken hebben met activeren? Maar zoals eerder gesteld: ik heb alle instructies opgevolgd, maar het werkt niet.

Naast mijn tablet en smartphone, beide Samsung, heb ik een oude JVC-tv met abonnement van KPN.


@Gert67 

ViaPlay gaat via internet.
KPN tv werkt op een ander principe.

 

Heb je ViaPlay al geactiveerd?

Zo nee, zie hier en volg de instructies.

 

Je kan met behulp van een Chromecast ook ViaPlay kijken via de “oude” JVC tv. 😉


Dank Joop! Ik ontvang Viaplay wél op mijn oude JVC tv, via kanaal 225 bij KPN. En op mijn tablet ontvang ik via KPNiTV ook alle zenders, alleen Viaplay niet, m liet via de app. En die werkt dus niet... 


@Gert67 

Volgens mij klopt dat.

Op de KPN tv decoder heb je via kanaal 225 de F1 op zaterdag en zondag. (meer mag niet van ViaPlay).

Via een Chromecast, tablet, PC, etc. kan je alle overige content van ViaPlay zien.

ViaPlay is net zoals Netflix, Disney+, etc. een streamingdienst. 

Zie ook hier. 

 

Op de KPN tv decoder zit geen app van ViaPlay, ook niet van Disney+, HBO Max, etc.😉


Alweer bedankt Joop! Ik geef het op, dat mij al 81 jaar zonder Chromecast en laat het maar zo. Tóch begrijp ik het niet