Skip to main content

Ik kreeg de volgende e-mail:

“Je hebt bij ons een Spotify Premium abonnement met gebruikersnaam ******* gehad, dat je hebt stopgezet. Wij zijn vergeten dit om te zetten in een Spotify Free account. Daarom doen we dit alsnog per 7 oktober 2022.”

Ik heb dit Spotify Premium abonnement nooit stopgezet. Ik ben door KPN gedwongen aangesloten op glasvezel, maar ik heb nooit ingestemd met een wijziging van mijn abonnement.

Ik ontvang graag uitleg over deze gang van zaken.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Robin81, welkom hier. 

Ik begrijp dat je overgaat op glasvezel en sinds die wijziging lijkt er ook een wijziging voor Spotify Premium te zijn gedaan. Dat is vreemd. Ik kijk graag eens na wat hier gebeurd is. 

Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik eens mee. 


Hoi Bart,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb mijn profiel van gegevens voorzien.

 


Ik zie ook verder geen wijziging in het abonnement. Dus die is er ook niet geweest. Nu heb ik wel gevonden dat er ook een aantal klanten zijn die de berichtgeving onterecht hebben gekregen. Dat wordt verder onderzocht.

Want je gebruikt Spotify Premium toch gewoon? Want enkel als die niet geactiveerd is komt deze te vervallen. 


Mijn Spotify Premium is overgezet naar Spotify Free. Ik heb zelf Premium weer aangezet omdat ik er heel veel gebruik van maak, maar daar moet ik nu dus apart voor betalen.


Dat zie ik zo niet terug op jouw abonnement voor Thuis. In ieder geval heb ik melding gemaakt bij de Back Office, mijn collega gaat het verder uitzoeken en komt er bij je op terug binnen 3 werkdagen. Hoor graag van je als er contact is geweest.