Skip to main content

Ik kwam een maand of 2 geleden op het idee om Big Brother 2021 helemaal terug te kijken. Ik kon het zelf nergens vinden, dus ben op het idee gekomen om videoland aan te schaffen, wel via KPN. Dus, heb nu een abbonement bij Kpn, kijk ik in de KPN iTv app, staat alleen Big Brother Australie daar. Is het een soort stroring, of komt het er nooit meer op te staan? 

 

Mvg

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @ANO niem ,  

Heb je via “Zoeken” Big Brother ingetypt? Als je het niet meer kan vinden dan staat het er niet meer op, ik heb even bij Videoland zelf gekeken en daar staat ie er wel op. Maar helaas werkt Videoland bij KPN iets anders dan bij Videoland zelf, binnenkort is dat over. Want dan komt de app van Videoland op de tv ontvangers. Wanneer dat gebeurt dat weet ik niet. 
 

bron: 

 


Ja heb gezocht, wat gaat er precies gebeuren? Kan ik ooit in de videoland app zelf komen?


Als die app ooit beschikbaar komt, dan wel. Maar dat is nu nog niet bekend. 


Hallo @ANO niem, welkom! Ik zie dat @Noordzee je al van informatie heeft voorzien. Het klopt wat hij zegt. Momenteel is Videoland via KPN niet helemaal hetzelfde als Videoland Plus. Daardoor kan je bijvoorbeeld Big Brother niet kijken. Maar daar komt binnenkort verandering in, want Videoland via KPN wordt Videoland Plus:

Videoland wordt Videoland Plus

Op 28 oktober passen we je Videoland abonnement aan naar Videoland Plus. Vanaf dat moment ga je minder betalen. Op dit moment kost Videoland €8,99 p/m en dat wordt €7,99 p/m.

Het overzetten naar de nieuwe Videoland omgeving gebeurt vanaf 28 oktober tot 30 november stap voor stap. Het kan dus even duren voordat je bent overgezet. Je krijgt van ons een e-mail of brief waarin we bevestigen dat de aanpassingen zijn gelukt.4

 

Wat merk ik van de veranderingen?

Videoland via de Tv-ontvanger
Via je tv-ontvanger kijk je voortaan via de Videoland app. Alle films en series staan er gewoon in, en ze staan er ook nog met minder vertraging in dan in het verleden. Je opent het op dezelfde manier als nu: druk op Menu, kies Films of Series en daarna Videoland. Wanneer je Videoland voor het eerst opstart in de nieuwe omgeving, dan krijg je een pop-up te zien. Ga vervolgens akkoord met de veranderingen om naar Videoland te kunnen kijken.

Online naar Videoland kijken
Op het moment dat je via de Videoland omgeving kijkt, kun je niet meer online kijken via de KPN iTV app. Vanaf dan kun je via Videoland, na het aanmaken van een Videoland account, online blijven kijken op al je favoriete apparaten (mobiel/tablet/web). Wacht met het aanmaken van een Videoland account tot je persoonlijk bent geïnformeerd. Zodra we je abonnement hebben overgezet naar de nieuwe omgeving, krijg je namelijk pas een activatiecode te zien. Met deze activatiecode kun je dan jouw Videoland Plus abonnement koppelen aan een Videoland Account.

 

In onderstaand topic lees je hier meer over:

 


Betekent dit dat ik dan wel Big Brother kan kijken? Hoop het zo!!!


Als het goed is kan dat straks inderdaad, omdat je dan via de Videoland app kijkt. :blush:


Ben ik weer! Het is nu 4 november, wordt ik automatisch overgezet? Waar kan ik inloggen in de videoland app? 

Mvg


@ANO niem Het overzetten naar de nieuwe Videoland omgeving gebeurt vanaf 9 tot 30 november stap voor stap. Het kan dus even duren voordat je bent overgezet. Je krijgt van ons een e-mail of brief waarin we bevestigen dat de aanpassingen zijn gelukt. Totdat je bent overgezet, kan je Videoland nog bekijken via KPN iTV Online.


Oke, moet ik dan een gratis account aanmaken bij videoland of hoe zit dat?


@Kop Munt In het Videoland topic lees je alles wat je moet weten over Videoland bij KPN. Hier lees je ook wat je wel en niet moet doen, nu deze verandering eraan komt.