Skip to main content

Sinds enige tijd heb ik mijn TV-ontvanger op ECO stand staan. Dat gaat allemaal prima.

Maar wanneer ik nu Netflix wil kijken, moet ik ieder keer opnieuw inloggen. Dit was voorheen nooit het geval. Is dit te voorkomen?

Goedemiddag @Marcel8 en welkom hier op ons forum!

Dat lijkt me knap irritant dus goed dat je hier melding van maakt. Zou je de tv ontvanger alvast eens een zogenaamde software reset willen geven? Een tijd terug hadden we een soortgelijk topic maar de laatste reactie is van een jaar geleden. In de tussentijd vraag ik na wat de status is en of we hier een andere oplossing voor hebben (mocht de software reset het probleem niet verhelpen). Trouwens, mocht je een smart tv hebben dan kun je ook de Netflix app van de tv zelf gebruiken. Ik verwacht niet dat deze app de hele tijd gaat vragen om opnieuw in te loggen!


Bedankt voor de oplossing. De software reset heeft geholpen, ik hoef niet meer iedere keer opnieuw in te loggen voor het kijken naar Netflix.


Bedankt voor de oplossing. De software reset heeft geholpen, ik hoef niet meer iedere keer opnieuw in te loggen voor het kijken naar Netflix.

Mooi om te lezen dat het probleem hiermee is verholpen en ook bedankt dat je nog even via deze weg hebt laten weten dat dit de oplossing was @Marcel8 :)

Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag!