Skip to main content
Beantwoord

Casten met de TV+ app naar Chromecast werkt niet

• May 27, 2025
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Mijn kpn tv+ app werkt niet.

ik kan WEL op mijn telefoon via de app kijken .

casten naar mijn tv met de Chromecast lukt niet dan krijg ik zwart beeld en blijft het draaien .

al 2 x telefonisch eerder contact met jullie gehad .

probleem is nog steeds niet opgelost .

ik begrijp dat het aan de app ligt Netflix en Videoland casten lukt nl wel .

wat kan hier aan gedaan worden ? 
Vorige keren met medewerker al veel geprobeerd en niet het gewenste resultaat.

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@Andormar, hoewel de aanleiding minder leuk is 😕

Heel irritant dat je tegen dit probleem aanloopt, ik kan je in ieder geval vertellen dat je niet de enige bent en dat er ook niet iets is dat je zelf kunt doen om het weer goed werkend te krijgen. Een klein deel van onze klanten meldt hetzelfde probleem als jou, dit is bekend bij de ontwikkelaars van de app en die zijn druk bezig om het probleem te onderzoeken en op te lossen. Omdat niet alle klanten hier last van hebben, is het echter niet heel simpel om te achterhalen waar het zwarte beeld door veroorzaakt wordt. 

Krijg jij bij álles dat je wil kijken zwart beeld? Of gaat het wel goed als je eens een random programma probeert van een zender waar je normaal nooit naar kijkt? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 29, 2025

Welkom op de community ​@Andormar, hoewel de aanleiding minder leuk is 😕

Heel irritant dat je tegen dit probleem aanloopt, ik kan je in ieder geval vertellen dat je niet de enige bent en dat er ook niet iets is dat je zelf kunt doen om het weer goed werkend te krijgen. Een klein deel van onze klanten meldt hetzelfde probleem als jou, dit is bekend bij de ontwikkelaars van de app en die zijn druk bezig om het probleem te onderzoeken en op te lossen. Omdat niet alle klanten hier last van hebben, is het echter niet heel simpel om te achterhalen waar het zwarte beeld door veroorzaakt wordt. 

Krijg jij bij álles dat je wil kijken zwart beeld? Of gaat het wel goed als je eens een random programma probeert van een zender waar je normaal nooit naar kijkt?Â