Skip to main content
Vraag

Casten naar mijn Xiaomi tv stick lukt niet

• February 15, 2026
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Vanaf mijn iphone kan ik de tv-app casten naar mijn smarttv of Xiaomi tv stick (beide draaien op Google). Live tv kijken gaat prima, maar als ik een opgenomen programma wil casten, heb ik wel geluid, maar een zwart scherm. Hoe log ik dit op? Het is dus op 2 tv’s hetzelfde probleem: 1 smart tv en 1 tv met Xiaomi stick.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 15, 2026

Eh, heb je in die smart-tv niet gewoon de TV+ app? Als je ernaar kunt casten neem ik aan een Android-TV toestel. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 17, 2026

Hoi ​@bergschenhoek25 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier ook je vraag stelt! 

Eh, heb je in die smart-tv niet gewoon de TV+ app? Als je ernaar kunt casten neem ik aan een Android-TV toestel. 

Goed advies, heb je hier ook naar kunnen kijken en heb je hier ook iets aan gehad?

Wat ik je sowieso alvast eens aan kan raden, is om een opname te starten, begin dan met kijken op je iPhone en druk pas daarna op het cast icoontje. Soms werkt dit beter dan eerst verbinden en daarna starten. Controleer verder ook eens of je appraten wellicht nog kunnen worden ge-update. En check voor de zekerheid ook of de TV+ app wellicht nog een update nodig heeft. Hopelijk kom je met deze informatie verder en ik zie je bevindingen dan ook graag tegemoet!