Skip to main content
Beantwoord

Casten naar tv via KPN app lukt sinds kort niet meer


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 20 juli 2024
PeterG schreef:

Verwijder eens de cache van de tv app.

Bij een Android gaat dat via het Android menu onder Apps.

Hi Peter, bedoel je de cache van KPN TV+ op mijn iPhone of bedoel je de cache van de ingebouwde chromecast op mijn televisie? (In beide gevallen moet ik even uitpluizen hoe dat moet 😃)


PeterG
Superuser
  • 61747 reacties
  • 20 juli 2024

Dit.

de cache van KPN TV+ op mijn iPhone

Ik las in een ander topic dat die daarna weer kon casten. 


  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 20 juli 2024
PeterG schreef:

Dit.

de cache van KPN TV+ op mijn iPhone

Ik las in een ander topic dat die daarna weer kon casten. 


Oké, helder. Net gedaan, maar helaas geen effect.

Morgenochtend ga ik op vakantie. Daarna maar weer eens opnieuw aan de slag met dit probleem (of wie weet is het dan ineens opgelost 😃)

@ Peter: dank voor al je reacties en tips. Wordt zeer gewaardeerd!


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 28527 reacties
  • 21 juli 2024

Fijne vakantie, @WMKK! Hopelijk is het probleem bij terugkomst automagisch opgelost 😄 En anders zien we je wel terug en kunnen we verder meedenken.


  • Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 6 september 2024

Ik startte dit onderwerp bijna een half jaar geleden maar ook bij mij bestaat het probleem nog steeds. Ik heb nog 1 oude iPad waar de nieuwe app nog niet opstaat waar ik gewoon nog mee kan casten. Helaas geeft het systeem aan dat ik de nieuwe app moet downloaden en dat de oude app er binnenkort mee ophoud. 

Ik begrijp echt niet dat het nu nog niet opgelost is. We gebruiken 2 apple telefoons en 2 nieuwe iPads. Met geen van deze apparaten lukt het nog te casten naar een tv op onze vakantieplek.