Skip to main content
Beantwoord

Casten naar xBox lukt niet meer, apparaat moet verbonden zijn met hetzelfde netwerk

• February 26, 2025
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Sinds kort lukt het casten van samsung android telefoon naar xbox series x niet meer. Hij geeft aan dat het andere apparaat verbonden moet zijn met hetzelfde netwerk. Dit is zo, maar casten lukt dus niet bij verschillende apps. Upnd is inmiddels aangezet wat dus niet veilig is als ik het goed begrijp. Nu lukt het nog steeds niet. Wat kan ik nog doen? Graag advies in babytaal, want ik schiet in de stress van al die termen. Instellen van portforwarding etc? Waarom is dit ineens allemaal nodig? Kan dit niet anders?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@BeppeB, portforwarding lijkt me hierbij niet nodig, dat is voor verkeer van buiten jouw netwerk. En je wilt er juist binnen blijven met het casten. Ben je mogelijk met een VPN verbonden op een van de apparaten? Dat zou het apparaat de indruk kunnen geven dat je niet met hetzelfde netwerk bent verbonden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 3, 2025

Welkom op de community ​@BeppeB, portforwarding lijkt me hierbij niet nodig, dat is voor verkeer van buiten jouw netwerk. En je wilt er juist binnen blijven met het casten. Ben je mogelijk met een VPN verbonden op een van de apparaten? Dat zou het apparaat de indruk kunnen geven dat je niet met hetzelfde netwerk bent verbonden.