Skip to main content

Ik ben ook al tijden bezig met omzetting. Echt teleurstellend. 


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemorgen Frans, helaas is de werkelijkheid niet zo simpel. Nadat ik zelf zonder succes had geprobeerd om via MijnKPN over te stappen naar spotify family heb ik gebeld. Op 17 mei heb ik een bevestiging ontvangen van KPN dat het door een medewerker is omgezet. Er wordt dan niks gezegd over een maand je contract uitdienen. Op 1 juni blijkt dat de omzetting niet heeft plaatsgevonden. De factuur is trouwens wel al per 26 mei aangepast. In het telefoon gesprek wordt wederom aangegeven dat de omzetting is uitgevoerd en dat het een kwartiertje duurt voordat ik gebruik kan maken van family. De bevestigingsmail hierover ontvang ik wel maar daar blijft het bij. Ik vind de communicatie vanuit KPN zeer slecht en zou niemand adviseren om over te stappen. 


Hoi @BobM65, goed dat je contact met ons opneemt.

Je hebt Spotify Premium omgezet naar Spotify Family, maar dit gaat niet helemaal goed. Hoe dit in zijn werk gaat, is afhankelijk van hoe je Spotify Premium bij ons had.

Had je Spotify Premium bij jouw Thuis abonnement en heb je dit omgezet naar Spotify Family? Dan zal het Spotify account dat jij gekoppeld hebt automatisch naar Spotify Family omgezet worden aan het einde van de contractperiode van Spotify. 

Heb je Spotify Premium bij jouw Mobiel abonnement? Dan is het iets lastiger. Eerst zal Spotify Premium stopgezet moeten worden. Pas als jouw Spotify account is omgezet naar Spotify Free, kan je Spotify Family activeren.

 

Natuurlijk kijk ik graag even na hoe het bij jou zit. Ik heb daarvoor wel wat gegevens van je nodig. 

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. 

Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Goedemiddag Denise, ik heb de gegevens ingevuld. Fijne dag. 


Ik zie dat het hier gaat om Spotify Premium bij een Thuis abonnement. Deze wordt automatisch omgezet naar Spotify Family.

Ik zie dat het niet helemaal lekker is gelopen met het aanvragen van Spotify Family. Je hebt op 8 en 17 mei een poging gedaan. Beide keren is de bestelling geannuleerd. De bestelling van 1 juni loopt nog wel door.

Spotify Premium blijft actief tot het einde van de factuurperiode. In jouw geval blijft Spotify Premium actief tot en met 25 juni. Vanaf 26 juni zou het automatisch omgezet moeten worden naar Spotify Family. Daarna kan je mensen uitnodigen om lid te worden van jouw Spotify Family.


Bedankt voor je reactie. Ik wacht geduldig af.