Skip to main content
Antwoord

Compliment voor zowel de 1e als 2e lijns medewerker

• October 15, 2025
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Ik heb de KPN klantenservice niet veel nodig, maar als ik ze nodig heb zijn ze ook snel en goed!

Mensen mopperen graag maar ik wil het ook even melden als het goed gaat. 

Gisteravond een melding gedaan en er is een ticket aangemaakt. Zojuist al gebeld door Dimitri (volgens mij) en goed en vriendelijk geholpen. Bedankt KPN, ik ben sowieso geen overstapper, maar nu weet ik weer even waarom ik al 100 jaar bij KPN ben. 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Peeth., super tof om zien dat je de moeite neemt om de collega's van de klantenservice te bedanken en dan een post te wijden aan een compliment! Ik zie dat je jouw profiel al hebt ingevuld, hierdoor kan ik de betreffende collega's achterhalen en hen jouw blijde boodschap doorgeven. 

Ik hoop tevens dat je de collega's van de klantenservice niet te vaak nodig bent. Namelijk hoe minder je ons nodig hebt, hoe beter de diensten werken. 

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 17, 2025

Hallo ​@Peeth., super tof om zien dat je de moeite neemt om de collega's van de klantenservice te bedanken en dan een post te wijden aan een compliment! Ik zie dat je jouw profiel al hebt ingevuld, hierdoor kan ik de betreffende collega's achterhalen en hen jouw blijde boodschap doorgeven. 

Ik hoop tevens dat je de collega's van de klantenservice niet te vaak nodig bent. Namelijk hoe minder je ons nodig hebt, hoe beter de diensten werken.