Skip to main content

Hallo, sinds 1.5 week herkent de chromecast het bestaande wachtwoord niet meer, netwerk wordt gewoon gevonden maar bij verbinden loopt het spaak. Er zijn geen wijzigingen van onze kant geweest, kpn box 12 en 2 bedraade superwifi punten, glasvezel. In eerste instantie dacht ik aan kapot dus retour gezonden maar de nieuwe heeft hetzelfde euvel.

Wie weet raad in duidelijke mensentaal?

 

Ed

Hi @Ed34, wat vreemd zeg dat dit gebeurt 🤔

Als je 1 van je andere apparaten van de wifi afgooit en opnieuw wil verbinden, lukt dat dan wel? (dus niet het wachtwoord onthouden maar echt helemaal opnieuw verbinding maken)

Mocht dat wel lukken en bij de Chromecast gaat het nog steeds fout, dan heb ik daar niet echt een verklaring voor. Zou je in dat geval de stappen uit het volgende artikel willen volgen en een extra wifi netwerk aan willen maken? Als je de Chromecast daar wel mee kunt verbinden, kan je vervolgens je telefoon ook met dat netwerk koppelen en op die manier alsnog streamen!


Hoi, tjaa kpn hé,  zou een week geleden al worden terug gebeld, je snap het al ik wacht nog op hun telefoontje.

Andere apparaten verbinden gewoon,  ook als " het netwerk vergeten is"  en daarna verbinden met het huidige ww.

Misschien is er een update van het modem geweest oid, maar dat gebeurt gewoonlijk in de nacht dus dat weet je als gebruiker niet altijd.

Heb aangegeven dat ik een monteur afspraak zou willen, en daar ook gewoon voor willen betalen,  zou daar over terug gebeld worden binnen 2 dagen , maar ha kpn hé  ,veel geblaat weinig wol .


Hmm, als álle andere apparaten verbinden, is het in ieder geval duidelijk dat het wifisignaal zelf verder helemaal prima werkt. Wat dan de oorzaak kan zijn, is mij echt een raadsel 🙁

Ben je inmiddels wel teruggebeld? 


Hahaha, terug gebeld .