Skip to main content

Dagelijks zwart beeld op YouTube en alles loopt vast

• January 17, 2026
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Hoi Anne,

Heb je het probleem kunnen oplossen?

Ik ervaar dagelijks hetzelfde probleem met youtube, na een tijd kijken krijg ik een zwart beeld en is alles vastgelopen. De enige manier om het op te lossen blijft alle stekkers eruit trekken en opnieuw opstarten.

Ik hoop dat jij de oplossing hebt gevonden.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

4 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Nathalie67 . Welkom hier.

Dank voor je bericht. Vervelend dat je hier dagelijks tegenaan loopt, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Om dit goed te kunnen onderzoeken, ben ik eerst even benieuwd hoe je tv kijkt. Maak je gebruik van een KPN tv ontvanger, de tv app op een smart tv, of bijvoorbeeld via een Chromecast of ander extern apparaat? En om welk type ontvanger of apparaat gaat het precies? 

Je reageerde oorspronkelijk in een topic waar het over TV+ ging. Is dat bij jou ook het geval? Zo ja, heb je al geprobeerd om de ontvanger volledig te resetten? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 20, 2026

Hi Erwin,

bedankt voor je bericht. Ja ik heb TV+ en reset al geprobeerd. 
Maar er zijn velen met mij die hetzelfde probleem ervaren en ook al resets en unicast omzetting hebben geprobeerd. Volgens mij zonder succes?? Ik hoop dat Kpn tot een oplossing kan komen 🙏🏻

Erwin van KPN
Moderator

Ah, ja TV+..  Ik herken dan het issue en we zijn hier mee bezig.  Ik heb het zelf ook ervaren en moet soms meerdere keren opstarten om van het zwarte beeld af te komen.

We hebben dit doorgestuurd naar de ontwikkelaars van de app (google).  Hopelijk is er snel een oplossing! 

• Nieuwkomer
  • January 26, 2026

hallo

Bij mij is het zelfde probleem

zo kijk ik naar youtube en zo heb ik

Zwart beeld.

alles loopt vast Zelfs wanneer ik terug wil naar

Gewone zenders loopt het vast

heb geresets het heeft niets gehopen

Wat is het probleem nu!

ik heb een samsung android smart tv

in begin had ik er geen last van maar het begon