Skip to main content

Ik heb in december Viaplay via kpn genomen. Voor darts en daarom voor een maand.

Vanmorgen gekeken wanneer ik Viaplay kan uitzetten. Volgens MijnKPN en volgens de app kan ik het vanaf 16/1 uitzetten. In “Zenderpakketten” in het menu van mijn 5202 staat dat ik het per 15/1 kan uitzetten.

M.i. is vanaf en per hetzelfde en daarom zou het niet moeten kunnen dat er 2 verschillende data genoemd worden.
 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic aangemaakt

@Katana321 

Mee eens.

Ik neem ViaPlay 1 maart weer. I.v.m. Formule 1. 


Hoi @Katana321

Die datum zou hetzelfde moeten zijn, ook als je het aan mij vraagt. Alleen bijzonder dat het dan niet zo is. Ik ga je feedback meenemen. Eens kijken waar ik dit uit kan zetten. Bedankt. 


@Bart_Z Jouw reactie is (niet door mij) als “antwoord” aangemerkt. Ik heb liever dat jouw toekomstige terugkoppeling als antwoord wordt aangemerkt. 😉


Zullen we wijzigen zodra we een beter antwoord hebben, @Katana321. Het idee was om dit uit te zetten bij de tv ontvanger mensen omdat we dachten dat de MijnKPN datum klopt. Maar, als ik dit nakijk in onze algemene systemen zie ik daar ook staan dat het ‘per 15-1’ opzegbaar is. Dus dan lijkt dit een dingetje te zijn in/van de MijnKPN. Dus dan moeten we bij een ander team zijn. We komen er op terug.