Skip to main content

Hallo,

De Formuler z11 pro max aan het installeren. Ging prima tot ik bij Portal installeren kwam. De portal vraagt om een url en gebruiksnaam. Url door je provider gekregen. Ik zit bij Ziggo maar nooit een url gekregen.

Wie kan mij helpen???

Ik zit bij Ziggo

Waarom stel je je vraag dan hier? Dit is KPN de provider.

En wat is Formuler Z11 ? Een app op je smart-tv?


Tja, daar heb je inlog gegevens van een (illegale) server voor nodig waar je voor moet betalen. Lekker retour sturen dat kastje. Ondingen dat IPTV.

Onlangs voor een identiek probleem had iemand zelf een betaalde service monteur aangevraagd. Ben zo goed als direct vertrokken en de klant was €70 euro lichter voor het advies wat ik hierboven ook geef.


@ITS   

Hallo,

De Formuler z11 pro max aan het installeren. Ging prima tot ik bij Portal installeren kwam. De portal vraagt om een url en gebruiksnaam. Url door je provider gekregen. Ik zit bij Ziggo maar nooit een url gekregen.

Wie kan mij helpen???

 

Voor Ziggo, moet je natuurlijk bij Ziggo zijn.

Dit is het forum van KPN.😉

 

En wat is Formuler Z11

@PeterG vraagt dit ook, zie boven. 


Hallo,

De Formuler z11 pro max aan het installeren. Ging prima tot ik bij Portal installeren kwam. De portal vraagt om een url en gebruiksnaam. Url door je provider gekregen. Ik zit bij Ziggo maar nooit een url gekregen.

Wie kan mij helpen???

ben je er al uit?  probeer het voor een oude sony zonder smart functies, zelfde formuler kassie, zelfde probleem .. geloof niet dat KPN erg klantvriendelijk is, kan niks vinden tot nu toe.


@fiddler007 

Ik ben bang dat @TTS 1 van de velen is, die helaas nooit meer iets van zich laat horen. 😣


Vanuit KPN hoef je geen ondersteuning voor de app "My TV Online 3” te verwachten.
KPN heeft zijn eigen apps.  De Formuler Z11 Pro Max heeft Android 11.
Hierdoor kan de officiële KPN app via de play store of via sideloading geïnstalleerd worden.
 


NB heb nu mijn nieuwe z10 pro max maar te koop gezet 😉, En KPN na 30 jaar klandizie opgezegd. T-Mobile maar es proberen.


NB heb nu mijn nieuwe z10 pro max maar te koop gezet 😉, En KPN na 30 jaar klandizie opgezegd. T-Mobile maar es proberen.

Ook zij geven natuurlijk geen ondersteuning op zo'n box, die niet van hun komt.

KPN geeft wél ondersteuning op de eigen smart-tv app. Ongeacht box, smart-tv.

Formuler geeft ( “makkelijk” ) toegang tot een illegale IPTV dienst. Waar je een url voor moet hebben. Die krijg je als je … een abonnement neemt op die dienst. Maar als de eigenaren de stekker eruit trekken of de server verplaatsen naar een andere url ben je je geld kwijt. En kun je voor die nieuwe url wéér een illegaal abonnement afsluiten.