Skip to main content

Ik heb nieuwe Samsung TV gekocht en daarop de nieuwe KPN iTV app geinstalleerd. Na 1 dag is ie bevroren en kan m niet meer bedienen noch verwijderen. Wst nu? 

Hoi @PMeeter, dat klinkt niet handig. Lukt het om de KPN Smart TV app via de app store van je tv te verwijderen, en dan opnieuw te installeren? Hoe is je nieuwe tv met internet verbonden? En heb je andere apps al getest, zoals bijvoorbeeld YouTube of Netflix? Ik ben benieuwd of die wel goed werken.

Goed om te weten: De KPN Smart TV app is een bètaversie en nog volop in ontwikkeling. De beste ervaring en kwaliteit heb je met een tv-ontvanger bij je televisie.


Alexandra,  Dank voor je reactie. 
De app is geladen via de Samsung app store.  De TV is verbonden via de kabel met mijn KPN super snelle en stabiele internet verbinding.  Alle andere apps op deze TV werken wel (Netflix, Amazon Prime, NPO).  Ik kan de KPN iTV app niet verwijderen.  Dat is juist het probleem…  Hij deed het 1 dag en daarna is hij bevroren en beweegt niet meer, noch kan ik m verwijderen en opnieuw installeren.  Wat is jullie advies of moet ik naar Samsung?  

 


@PMeeter Hmmm, dat is apart. Ook al werkt een app niet of loopt ‘ie vast, dan moet je de app altijd kunnen verwijderen. Het kan misschien helpen om je tv eens helemaal opnieuw op te laten starten door de stekker een poosje uit het stopcontact te halen. Als ook dat geen verschil maakt, dan raad ik je inderdaad aan om contact op te nemen met Samsung.