Skip to main content
Beantwoord

De tv-ontvanger loopt helemaal vast als ik Videoland open

• March 29, 2022
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Ik heb ook problemen. Open de app naar Videoland, tv blijft doorlopen, maar kan niet meer zappen oid.. moet alles uitzetten en dan kunnen we weer tv kijken.. Netflix en YouTube doen het wel gewoon

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door LoesH81

Balen @LoesH81 😑

Zou je de tv-ontvanger eens een ‘frisse start’ willen geven? Op die manier wordt de software opnieuw ingeladen en ik hoop dat alles daarna weer normaal gaat functioneren!

Ik heb gister alle stekkers eruit getrokken en dit leek idd te helpen. Benieuwd of het vandaag ook nog zo is

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 31, 2022

Balen @LoesH81 😑

Zou je de tv-ontvanger eens een ‘frisse start’ willen geven? Op die manier wordt de software opnieuw ingeladen en ik hoop dat alles daarna weer normaal gaat functioneren!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • March 31, 2022

Balen @LoesH81 😑

Ik heb gister alle stekkers eruit getrokken en dit leek idd te helpen. Benieuwd of het vandaag ook nog zo is

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 31, 2022

Ah ok, hopelijk komen de problemen nu niet meer terug! 😀