Momenteel reis ik door New Zealand, aangezien het de komende dagen erg slecht weer is heb ik Disneyplus geactiveerd voor mijn zoontje.
Ik heb de bevestigingsmails ontvangen maar kan hem niet activeren omdat ik niet ben verbonden met een (mobiele) KPN verbinding.
Wie heeft er tips zodat ik alsnog gebruik hiervan kan maken, hoor graag en alvast bedankt!
Gr Hans
Bladzijde 1 / 1
Je kan disney rechtstreeks bij disney zelf afsluiten. Dat zal waarschijnlijk wel werken.
Je kan disney rechtstreeks bij disney zelf afsluiten. Dat zal waarschijnlijk wel werken.
Dat zou ook niet werken. Disney & KPN gebruiken geo-blocking en met een VPN node in Nederland kan men het omzeilen.
Hallo @hansnop ,
Kun je zo’n activatiemail niet doorsturen naar een kennis in Nederland en dat die persoon dan de activatie doet. Daar op vakantie heb je dan wel VPN nodig.
Dat zou ook niet werken. Disney & KPN gebruiken geo-blocking en met een VPN node in Nederland kan men het omzeilen.
Waarom zou je in New Zealand geen Disney af kunnen sluiten? Als je het daar niet af kunt sluiten, zou je het dan überhaupt wel kijken gebruiken daar?
Waarom zou je in New Zealand geen Disney af kunnen sluiten? Als je het daar niet af kunt sluiten, zou je het dan überhaupt wel kijken gebruiken daar?
Je kan in New Zealand een Abo voor New Zealand afsluiten, andere films andere sereies en andere prijzen. Zonder Geo-blocking kan iederen een Abo voor Ethiopië of zo een land afsluiten en US-series kijken.
Hoi @hansnop. Welkom op de KPN Community! Erg tof zo'n rondreis door Nieuw Zeeland. Zit je op het noorder- of zuidereiland?
En begrijpelijk dat je wat ander vertier zoekt wanneer het weer even tegenzit. Maar ik ben bang dat er geen work around is om Disney+ te activeren in Nieuw Zeeland. Je dient deze activatie te doorlopen op je eigen thuisnetwerk. Is er misschien nog iemand die dit voor jou kan doen op je thuisadres en netwerk?
Wat @Marlon92 en @TDN aangeeft, kun je nog proberen. Maar dan zit je wel met een Nieuw Zeelands Disney+ abonnement en heb je dus bijvoorbeeld geen ondertiteling.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.