Skip to main content
Beantwoord

Disney+ als Combivoordeel niet goed gegaan, want betaalde nog steeds aan Disney+ zelf

• November 13, 2025
  • 4 reacties
  • 58 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

In oktober heb ik Disney+ gratis aangevraagd via mijn combivoordeel, ik kreeg een link om dit abonnement te activeren met mijn huidige account op Disney+. Naar mijn idee heb ik het goed ingesteld en heb ik bij mijn bestaande account bij het abonnement gezien dat dit via kpn verloopt. Vervolgens word er nog steeds afgeschreven via mijn creditcard voor Disney+. Dit heb ik gelijk stopgezet nadat ik het had geconstateerd en nu heb ik geen Disney+ meer. Ik weet niet hoe ik het opnieuw moet instellen via kpn. Via de activatie link word er aangegeven dat er niets is om geactiveerd te worden. Kunnen jullie mij helpen?

Beste antwoord door joop2011

Je moet wel zelf Disney+ opzeggen.

Dat had je eigenlijk eerst moeten doen.

Daarna pas activeren.

Bel gratis 0800-0402, ik denk dat de helpdesk je verder kan helpen.

4 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • November 13, 2025

Je moet wel zelf Disney+ opzeggen.

Dat had je eigenlijk eerst moeten doen.

Daarna pas activeren.

Bel gratis 0800-0402, ik denk dat de helpdesk je verder kan helpen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Hennei. Welkom op de community! Als Disney+ nog via je eigen account liep, moest je het abonnement inderdaad zelf opzeggen bij Disney+. Anders blijft Disney+ daar gewoon kosten afschrijven, ook al staat het bij ons als Combivoordeel klaar. Heb je Disney+ inmiddels al hebt opgezegd bij Disney+ zelf?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 14, 2025

Hi Vikash, Disney is inmiddels opgezegd. Hoe moet ik het nu via kpn laten lopen? ​@Vikash van KPN 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Goed dat je het even navraagt. Als je Disney+ als keuzevoordeel hebt geselecteerd, hoor je van ons een e-mail te hebben ontvangen waarmee je jouw bestaande of nieuwe Disney+ account kunt koppelen. In die mail staat een koppellink waarmee je dit direct kunt regelen.

Â