Skip to main content

Klacht over beëindigen disney. Heb gebeld met de klantenservice om op te zeggen echter ik moet precies 2 dec weer bellen. Doe ik dat niet dan loopt het abonnement verder door. Officieel een klacht doorgeven heeft geen zin vlgs de medewerker want zo gaat het. Dus mensen wees gewaarschuwd!!

Het zou normaal zijn dat het abonnement over een maand beëindigd wordt als ik het nu aangeef. 

En nu geen verhaal dat ik een officiële klacht moet indienen want die energie bespaar ik me nu. Geen reclame!!

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je bericht aangemaakt

Na de eerste maand, kan je hem dagelijkst via MIJNKPN opzeggen.

Als je hem opzegt, stopt het abonnement meteen. 

Dat het abonnement doorloopt, staat in de algemene voorwaarden, die je bij het afsluiten van je abonnement via mail hebt ontvangen. 

Kan het zijn dat je Disney+ op 2 november hebt aangezet, ​@Vr12? Want dan klopt het wat ​@joop2011 zegt. Als je Disney+ afsluit, dan doe je dit voor minimaal 1 maand. De eerste maand kan je dit niet opzeggen. Vanaf 2 december zou dan automatisch doorlopen, ook dat klopt. Maar als jij op 3 december zou bellen om het stop te zetten, dan gaat dat per direct. Het kan zijn dat je dan al wel betaald hebt voor een volledige nieuwe maand. Maar geen zorgen, op de volgende factuur verrekenen we dit dan weer. Zo betaal je niet nadat je Disney+ hebt stopgezet.

Reageer